Skip to main content

Dit is niet bij iedereen maar sommige mensen kunnen mij niet bellen. Dan krijg ik een sms dat er mij iemand gebeld heeft zonder een bericht na te laten. Nu krijg zelfs die sms niet meer. Het rusthuis van mijn moeder kon me niet bereiken en heeft dan uiteindelijk een mail gestuurd  die dan nog eens in de spam terecht was gekomen. Soit, nu heb ik al gezocht in de instellingen en in MyProximus maar er is niets te vinden wat dit kan verklaren. Mijn telefoon is bijna 4 jaar oud, zou het daar aan kunnen liggen. Wanneer ik naar iemand bel duurt het ook soms lang voordat ik de kiestoon hoor over gaan. Kan Iemand van Proximus nakijken of er iets is dat dit probleem veroorzaakt?

mvg

In afwachting van een reactie van een PX  moderator:

Heb je uw gsm al eens opnieuw opgestart. 
Als je de mogelijkheid zou hebben om je sim in een ander gsm te steken zou je dit ook kunnen proberen.

Heb je het betreffende gsm nummer in je →ForumProfiel in het tekstveld "Ticket" zodat de PX moderatoren direct weten over welk nummer het gaat.

@Jamo  zijn dit bepaalde nummers? En toevallig van dezelfde operators?

@Jamo Ik zie ook dat je simkaart al 9jaar oud is. Dit kan ook oa zulke problemen veroorzaken. Je kan deze omruilen in onze winkels.

Als dit toch niet zou helpen, moeten we het verder onderzoeken (zie oa vragen van Luc hierboven). Daarna moeten we misschien je voicemail opnieuw configureren, maar dan ben je berichten die je bewaard hebt wel kwijt. 

Dit is niet bij iedereen maar sommige mensen kunnen mij niet bellen. Dan krijg ik een sms dat er mij iemand gebeld heeft zonder een bericht na te laten. Nu krijg zelfs die sms niet meer

Stelt dit probleem zich enkel bij uw thuis (Proximus mobiele dekking binnenshuis ok?) of op meerdere locaties?

Kaart met het netwerkbereik | Proximus

@Jamo  zijn dit bepaalde nummers? En toevallig van dezelfde operators?

Ik weet dat van 1 nummer dat het Proximus is. Ook jullie technieker zei dat hij mij niet kon bereiken toen hij wou verwittigen dat hij op weg was. Maar eigenlijk weet ik niet van iedereen bij welke provider ze zijn.

Dit is niet bij iedereen maar sommige mensen kunnen mij niet bellen. Dan krijg ik een sms dat er mij iemand gebeld heeft zonder een bericht na te laten. Nu krijg zelfs die sms niet meer

Stelt dit probleem zich enkel bij uw thuis (Proximus mobiele dekking binnenshuis ok?) of op meerdere locaties?

Kaart met het netwerkbereik | Proximus

Ik weet niet zeker of dit overal is omdat ik het tijdstip niet weet waarop ze bellen. Ik kom dat achteraf te weten. Maar ik denk dat de dekking in orde is want ik kan zelf zonder problemen bellen.