Skip to main content

Apple bevestigd lange levertijden nieuwe Iphone

• September 22, 2025
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Bron: iphoned.nl

Apple bevestigd dat de vraag naar de nieuwe Iphone ongezien is, waardoor de levertijden bij tal van winkels oplopen. 

De Iphone 7 zou geleverd worden tussen 2 en 11 oktober. De Iphone 7 Pro (Max) pas vanaf 9 oktober. De Iphone Air is op dit ogenblik niet leverbaar. 

De schuld ligt niet bij Proximus. Andere operatoren/winkels hebben ze ook niet in stock. 

Klik hier voor het officiële artikel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 22, 2025

Voor wat het waard is:

Dat was andere jaren niet anders en ik heb het persoonlijk zelf ook mogen ervaren en het was nochtans niet bij PX dat ik die gepreorderd had!

Mutlie
  • September 22, 2025

Bron: iphoned.nl

Apple bevestigd dat de vraag naar de nieuwe Iphone ongezien is, waardoor de levertijden bij tal van winkels oplopen. 

De Iphone 7 zou geleverd worden tussen 2 en 11 oktober. De Iphone 7 Pro (Max) pas vanaf 9 oktober. De Iphone Air is op dit ogenblik niet leverbaar. 

De schuld ligt niet bij Proximus. Andere operatoren/winkels hebben ze ook niet in stock. 

Klik hier voor het officiële artikel

Ik veronderstel dat de meeste (alle?) klagers op dit forum  daar weinig boodschap aan hebben.
Dat de communicatie van Proximus iets beter zou mogen verandert daar weinig aan.
En inderdaad, met elk nieuw model iPhone volgt iedere keer weer op dit forum een lawine van klachten over levertijden.