Skip to main content
Vraag

Al 50 jaar abonnee van Belgacom/Proximus en nog nooit zo ontevreden geweest

  • December 19, 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Kan geen fatsoenlijk GSM telefoongesprek meer voeren. TV valt regelmatig uit. Zoomgesprekken vallen voortijdig uit.
Ik overweeg over te schakelen naar andere provider als er geen verbetering komt. Onlangs technieker hier geweest. Geen verbetering.
Wat is de oplossing?

1 reactie

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 19, 2025

@Karel_018 

Het signaal van de dtv en de GSM ontvangst zijn afzonderlijke zaken.

De dtv werkt via de modem (internetbox) en de decoder in je woning.

De GSM ontvangst bekom je via de antennes op straat.

 

Ondervind je overal een slecht GSM bereik of enkel op je woonplaats?

De resultaten van het signaal tot op de modem in je woning zijn in orde.

Ik kan hiervoor een reset op de netwerkkaart uitvoeren, je signaal zal dan wel even wegvallen.

Wanneer past het voor jou om deze reset uit te voeren?

 

Geert