Beste,
Ik bevind mij voor enkele maanden in het buitenland. Voorafgaand heb ik mijn abonnement laten omzetten naar een Pay&Go. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of het een probleem zou zijn dat de simkaart in het buitenland zou worden gebruikt (ik heb voorheen namelijk al dezelfde frats meegemaakt toen ik ook voor langere tijd naar het buitenland ging). De (vriendelijke) medewerkster wist mij te melden dat dit geen enkel probleem zou zijn. De simkaart zou geheractiveerd moeten worden, maar dit kon volledig digitaal zonder kaartlezer of dergelijke. Dit bleek niet correct te zijn…
Als gevolg hiervan heb ik mijn grootouders afgelopen week naar een Proximus centrum moeten sturen in België om de simkaart - op hun naam - te registreren. Na de registratie zou alles dan wel in orde zijn. Nu blijkt dat ik ook nog naar de nummer 1911 moet bellen om de activatie te voltooien. Uiteraard werkt dit ook weer niet vanuit het buitenland.
Graag spoedig een oplossing aangezien ik op heden geen sms’en kan ontvangen op mijn nummer die ik dringend nodig heb om mijn werk te kunnen blijven doen.
Groeten,
Stef