Skip to main content

Abonnement opgezegd

  • November 2, 2023
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Beste, ik heb gisteren mijn abonnement per ongeluk opgezegd. Ik dacht dat ik het eerst moest opzeggen vooraleer ik een ander abonnement (ook bij Proximus) kon koppelen aan mijn nummer. Hierna zag zag ik dat het ook kon omzetten. Ik heb het dan ook omgezet van Mobilus S naar Mobile Maxi. Vandaag kan ik plots niet meer bellen, berichten sturen, mobiel internet,.... en krijg ik de melding dat mijn simkaart niet is geregistreerd. Is mijn gsm nummer verwijderd? Zo ja, kan dit dan opnieuw geactiveerd worden?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 3, 2023

@maud bruggeman  Dag Maud, ik heb zonet de herstel na opzeg uitgevoerd. Je nummer zal later vandaag terug in dienst komen. Best je toestel eens herstarten. Commercieel zal ik de kosten, wat dit met zich meebrengt, laten vallen


  • Apprentice
  • April 9, 2025

Ik heb zonet mijn proximus opgezegd nu had ik een toestel bij mijn abonnement dat nog niet afbetaald is . 
ik kreeg al een mail voor alles wat ik moest binnen brengen voor alles af te ronden nu vraag ik me af waarom mijn toestel erbij staat. 
moet ik deze dan ook inleveren of kan ik deze gewoon houden en via factuur de restwaarde betalen zoals afgesproken normaal ad telefoon. 


Martin
  • April 9, 2025

@Md152 Pas morgen komt hier iemand van de Proximus moderatoren terug langs, om je hiermee verder te kunnen helpen.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 10, 2025

@Md152De iPhone mag u houden en de restwaarde wordt op de eindfactuur vermeld. Op deze factuur zal ook een verrekening staan van de abonnementen van 10 april tot 30 april, wat het bedrag is dat u terugkrijgt.Groetjes,Joel.