@Gilbert52 Dit nummer staat actief sinds 16/4 00:00u Dit moest de dienst fraude passeren. Onze verontschuldigingen. Luc
Beste,
ik ben eveneens sinds deze middag ah wachten op activatie van mijn abonnement (omzetting Pay&Go
naar abonnement).
Om 15u werd mij meegedeeld
dat het weldra in orde zou zijn…
Helaas…
Zelf ben ik dus niet id mogelijkheid om telefonisch contact met jullie
op te nemen, want mijn sim
doet het zogezegd ook niet…
klantnummer 19458695 - Bornem
@Anneke0703
PX moderatoren komen hier pas maandag terug langs en omdat ze u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
PS: Als je dit wenst kun je tijdens het weekend tot 22u wel altijd bellen op het gratis nummer 080022800
Forum profiel werd aangevuld
Na tel contact heb ik de Sim-kaart verwijderd en de gsm
op en af gezet, helaas, nog
steeds kan ik niet bellen.
Hier zal geen PX medewerker je verder helpen tijdens het weekend, mss niet opgeven en vandaag nog eens bellen naar het gratis nummer 080022800 of als je kan eens naar PX shop gaan mss!
Dag Martin,
Het werkt ineens. Thanks voor de feedback.
Prima, fijn te horen dat het nu werkt.
Fijn weekend,
Martin