Beantwoord

abonnement niet actief na 5 dagen.....?!

  • 31 October 2023
  • 21 reacties
  • 184 Bekeken

mijn klanten nummer 61xxxxx48 na 5 dagen is het nog steeds niet actief mijn gsm abonnement wat is er aan de hand …? gelieve dit op te lossen het is enorm frustrerend aan het worden 

icon

Beste antwoord door Rik Van Steenkiste 7 November 2023, 17:04

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore Uw order R000000110000REEZL stond op één of andere reden geblokkeerd.Ik heb een aanpassing kunnen doen.Dit wil zeggen dat u binnen de 48u kunt gebruik maken van uw gsm-abonnement.Dit op donderdag 2 november in de loop van de dag.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

in orde bedankt ik zie het wel … 

mvg Sven

deze gegevens kloppen niet … mijn nr is 0470xxxx31 en email is torture_decks@xxxxxxx  ik had ook nummer behouden aangevraagd geen andere nummer… 

mvg Van Acker Sven

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore Het e-mailadres staat nu juist in ons systeem/klantenfiche.Het nummer 0472/521015 staat enkel als contactnummer ingegeven.Kent u dat nummer? Groetjes,Joel

Tip:

Ik zou toch niet te veel Privé gegevens op het openbaar forum zetten, die door iedereen (ook niet forumleden) kunnen gelezen worden. Deze zet je best in je privé →  ForumProfiel , in de voorziene met “privé” aangeduide tekstvelden.

dag joel neen ik ken deze nr niet mvg 

sven

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore Ok dan ga ik deze als foutief registreren in uw klantenfiche en vervangen door 0470xxxx31.Groetjes,Joel

bedankt 

mvg 

dag joel in de proximus app heb ik ook nog steeds problemen … 

mvg Sven 

Nu (feestdag) zal hier geen PX moderator antwoorden maar je kan als je dit wilt wel bellen naar 080022800

in orde ik wacht wel tot morgen martin bedankt 

mvg 

gelieve vandaag iets te laten weten verband de app . abonnementen zou vandaag actief moeten zijn werd me gezegd klopt ? 

mvg sven

????

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore  Er is een IT ticket hiervoor lopende en is nog niet opgelost. onze excuses

ok luc en wat nu mijn abonnement loopt zogenaamd als sinds ik de iphone heb 24/10 en kan nog steeds niet gebruik maken van gsm diensten …. wat moet ik in godsnaam doen?! mvg

???? kan niet blijven wachten tot is al intussen 9 dagen verder en het is nog steeds niet in orde …..

goede middag 

het is nu al 10 dagen dat mijn gsm abonnement niet actief is wat is in GODSNAAM het probleem ik heb hier al meerdere malen gestuurd , klantendienst gebeld !!! ik vind dit echt niemeer kunnen wanneer gaat het nu keer in orde komen !!!!!! ? 

klantenummer 619064548 

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore 

ik heb de it tickets gezien die al opgemaakt zijn en heb nu gevraagd via coaches om ze dan ook sneller te behandelen.

Oorzaak te zoeken waarom activatie niet lukt en order niet wordt uitgevoerd

Excuses

mvg, Tina

goede middag 

het is nu al 10 dagen dat mijn gsm abonnement niet actief is wat is in GODSNAAM het probleem ik heb hier al meerdere malen gestuurd , klantendienst gebeld !!! ik vind dit echt niemeer kunnen wanneer gaat het nu keer in orde komen !!!!!! ? 

klantenummer 619064548 

Troost u, bij mij is het vandaag 4 weken dat mijn abonnement niet actief is. Nieuw toestel aangekocht in Proximus shop met overschakelen van pay & go naar abonnement en dit op 10 oktober...

dag rik 

dit is echt niet meer normaal…. als ik me aanmeld bij de app van proximus krijg ik telkens melding van “oeps er liep iets mis…. 

het is frustrerend aan het worden 

ik hoop dat het snel in orde komt 

mvg Van Acker Sven 

Na 8 weken is men er blijkbaar eindelijk in geslaagd om mijn tel.nr aan mijn simkaart te koppelen...

Reageer