Skip to main content

Mijn aanpassing van toestel/abonnement blijkt niet mogelijk door een "flag" van de fraudedienst.

Een medewerker van de klantendienst wist me te vertellen dat ik nooit achterstallige betalingen had en er ook niets open staat in hun systeem.

 

Dit alles achter de beschermende muur van de "achterliggende dienst" die niemand mag bellen of kan bereiken natuurlijk....

 

Graag asap een oplossing en afhandeling van dit dossier zonder loze beloften.

Wanneer de PX medewerkers dit oppikken zullen ze het nakijken, maar dan moeten ze wat meer info hebben.

Is je forumprofiel bijgewerkt met de noodzakelijke informatie? Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (het bolletje met de “P” ). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel de medewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat ook weten dat dit gebeurd is.


Dag Multie,

 

Mijn klantnummer, adres en geboortedatum staan in mijn profiel.


👍
En nu even wachten tot iemand van Proximus hierop inpikt.


Dag @Pat777 ik lees in dossier 53930264 dat dit intussen in orde werd gebracht! Groetjes, Heidi


Dit is hopelijk idd in orde, in blijde verwachting van de track&trace code


Reageer