Skip to main content

Sinds enkele dagen probeer ik het tariefplan van het 2e gsm toestel aan te passen doch steeds krijg ik een melding dat mijn bestelling in behandeling is en de aanpassing slecht daarna kan gebeuren.

Ik heb echter geen bestelling in behandeling …….  Wat kan ik daaraan doen?

@Emvege Kan u in uw profile het gsm-nummer aanvullen waarop het tariefplan moet aangepâst worden.Welk tariefplan wenst u te hebben.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Ik heb het nummer en tariefplan in mijn profiel gezet.

Vr. groeten,

Marc


@Joel M - Heb jij voldoende informatie in mijn profiel gevonden om dit na te kijken, of heb je nog meer info nodig?

 

Vr. groeten,

Marc


Dag @Emvege aanpassing in uitvoering vanaf 01/03/2024 - bevestiging volgt per mail. Groetjes, Heidi


Hartelijke dank voor uw tussenkomst.

Vr. groeten,

Marc


Reageer