Skip to main content
Antwoord

Aanpassen tariefplan

  • February 22, 2024
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Sinds enkele dagen probeer ik het tariefplan van het 2e gsm toestel aan te passen doch steeds krijg ik een melding dat mijn bestelling in behandeling is en de aanpassing slecht daarna kan gebeuren.

Ik heb echter geen bestelling in behandeling …….  Wat kan ik daaraan doen?

Beste antwoord door HeidiE

Dag @Emvege aanpassing in uitvoering vanaf 01/03/2024 - bevestiging volgt per mail. Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 23, 2024

@Emvege Kan u in uw profile het gsm-nummer aanvullen waarop het tariefplan moet aangepâst worden.Welk tariefplan wenst u te hebben.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Motivator
  • February 24, 2024

Ik heb het nummer en tariefplan in mijn profiel gezet.

Vr. groeten,

Marc


  • Auteur
  • Motivator
  • February 27, 2024

@Joel M - Heb jij voldoende informatie in mijn profiel gevonden om dit na te kijken, of heb je nog meer info nodig?

 

Vr. groeten,

Marc


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2024

Dag @Emvege aanpassing in uitvoering vanaf 01/03/2024 - bevestiging volgt per mail. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Motivator
  • February 29, 2024

Hartelijke dank voor uw tussenkomst.

Vr. groeten,

Marc