Beantwoord

Aanpassen tariefplan

  • 22 February 2024
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 2

Sinds enkele dagen probeer ik het tariefplan van het 2e gsm toestel aan te passen doch steeds krijg ik een melding dat mijn bestelling in behandeling is en de aanpassing slecht daarna kan gebeuren.

Ik heb echter geen bestelling in behandeling …….  Wat kan ik daaraan doen?

icon

Beste antwoord door HeidiE 27 February 2024, 12:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Emvege Kan u in uw profile het gsm-nummer aanvullen waarop het tariefplan moet aangepâst worden.Welk tariefplan wenst u te hebben.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Ik heb het nummer en tariefplan in mijn profiel gezet.

Vr. groeten,

Marc

Reputatie 2

@Joel M - Heb jij voldoende informatie in mijn profiel gevonden om dit na te kijken, of heb je nog meer info nodig?

 

Vr. groeten,

Marc

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Emvege aanpassing in uitvoering vanaf 01/03/2024 - bevestiging volgt per mail. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Hartelijke dank voor uw tussenkomst.

Vr. groeten,

Marc

Reageer