Skip to main content
Vraag

aankoopfactuur van een smartphone

  • October 17, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

ik zoek de aankoopfactuur van een smartphone die via de Proximus site is aangekocht.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 17, 2025

@Feetje 

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen als ze maandag hier terug de draad opnemen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


jari_opsomer
  • Apprentice
  • October 18, 2025

Dag ​@Feetje,

Normaal gezien kreeg je de factuur bij de levering van het toestel, alsook via het e-mailadres waarmee je de bestelling plaatste. Heb je bovendien toegang tot MyProximus? Daar worden alle facturen tot 24 maanden lang bewaard.

Mvg,
Jari O.