Skip to main content
Vraag

Aankoop iPhone 17 pro op Mobile Flex S

• February 20, 2026
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

Beste, 

Ik wil een nieuwe iPhone 17 Pro bestellen op een bestaand Mobile Flex S abonnement.

Ik kan perfect kiezen om de aankoop op huidig abonnement te nemen.

Maar de ene keer zie ik in de afrekening 10€ per maand bijkomend, de ander keer niet.
Nu durf ik niet bestellen, uit bezorgdheid dat het al lopende abonnement verhoogd gaat worden.

wat te doen?

groeten !

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 20, 2026

@Maja J. Is dat voor het gsm-nummer dat eindigt op 34.Als ik goed begrijp wenst u éénmalig het toestel aan te kopen, dus niet maandelijks af te betalen Groetjes,Joel.

• Auteur
  • February 20, 2026

Inderdaad, gewoon toestel op dat abo, eindigend op 34.

Verwarrend, toch? 

Als ik vertrek van aankoop GSM, en dan kies om dat op bestaand Mobile Flex S te zetten :

• éénmalige kost 1179,99€,
  • waarom dan nog 10€ per maand?

Als ik vertrek van het Mobile Flex S, en kies om daar GSM bij aan te kopen :

• eenmalige kost 1179,99€
  • maandelijkse kost : 0€

groeten !

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 20, 2026

@Maja J. Voor uw huidig abonnement dat eindigt op 34 betaalt u momenteel €10 per maand. Dat blijft ongewijzigd. Er komt dus geen extra kost van €10 per maand bovenop het huidige bedrag.Deze 10EUR op de site verwijst naar uw huidige prijs per maand.Excuses alvast voor de verwarring.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • February 20, 2026

Dank je, Joel.
Weet u, of de blauwe IPhone 17 Pro op voorraad is, want ik wil niet betalen om nog weken te moeten wachten.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 20, 2026

@Joel M 

Daar hebben we jammer genoeg geen zicht op. Een kleine tip: als je toevallig in de buurt van een Proximus shop bent, kan je daar vrijblijvend eens binnenspringen. Als het toestel daar op voorraad is — de winkel heeft een aparte stock ten opzichte van online bestellingen — kan je het ter plaatse betalen en meteen meenemen.

Groetjes, Joel