Skip to main content
Vraag

Aankoop iPhone 17 pro op Mobile Flex S

• February 20, 2026
  • 10 reacties
  • 104 Bekeken

Beste, 

Ik wil een nieuwe iPhone 17 Pro bestellen op een bestaand Mobile Flex S abonnement.

Ik kan perfect kiezen om de aankoop op huidig abonnement te nemen.

Maar de ene keer zie ik in de afrekening 10€ per maand bijkomend, de ander keer niet.
Nu durf ik niet bestellen, uit bezorgdheid dat het al lopende abonnement verhoogd gaat worden.

wat te doen?

groeten !

10 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 20, 2026

@Maja J. Is dat voor het gsm-nummer dat eindigt op 34.Als ik goed begrijp wenst u éénmalig het toestel aan te kopen, dus niet maandelijks af te betalen Groetjes,Joel.

• Auteur
  • February 20, 2026

Inderdaad, gewoon toestel op dat abo, eindigend op 34.

Verwarrend, toch? 

Als ik vertrek van aankoop GSM, en dan kies om dat op bestaand Mobile Flex S te zetten :

• éénmalige kost 1179,99€,
  • waarom dan nog 10€ per maand?

Als ik vertrek van het Mobile Flex S, en kies om daar GSM bij aan te kopen :

• eenmalige kost 1179,99€
  • maandelijkse kost : 0€

groeten !

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 20, 2026

@Maja J. Voor uw huidig abonnement dat eindigt op 34 betaalt u momenteel €10 per maand. Dat blijft ongewijzigd. Er komt dus geen extra kost van €10 per maand bovenop het huidige bedrag.Deze 10EUR op de site verwijst naar uw huidige prijs per maand.Excuses alvast voor de verwarring.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • February 20, 2026

Dank je, Joel.
Weet u, of de blauwe IPhone 17 Pro op voorraad is, want ik wil niet betalen om nog weken te moeten wachten.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 20, 2026

@Joel M 

Daar hebben we jammer genoeg geen zicht op. Een kleine tip: als je toevallig in de buurt van een Proximus shop bent, kan je daar vrijblijvend eens binnenspringen. Als het toestel daar op voorraad is — de winkel heeft een aparte stock ten opzichte van online bestellingen — kan je het ter plaatse betalen en meteen meenemen.

Groetjes, Joel

• Auteur
  • February 25, 2026

Beste Joel, 

Ik heb de telefoon, blauwe IPhone 17 Pro, via MY PROXIMUS account besteld, en volledig betaald.

Daar kreeg ik ook een bevestigingsmail van. Gisteren nog eens met klantendienst gebeld, en blijbaar stond de bestelling niet goed. Maar dat moet dan langs de Proximus kant zijn, want hoe kan je een bestelling anders betalen.

Klantendienst ging het regelen, was in orde, met éénmalige betaling, en de rest op 0.
Klantendienst zou me in de namiddag terugbellen, maar ik heb er niets meer van gehoord. Intussen zie ik op mijn account bij ‘Opvolging’ verschillende items, met elk hun eigen referentie nummer staan.

Dat valt niet meer op te volgen, ik zou alleen willen weten, wanneer GSM geleverd wordt, zodat er iemand thuis kan zijn, om het dure toestel in ontvangst te nemen.

Kan iemand me dat doorgeven?

groeten !

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 25, 2026

Dag ​@Maja J. levering is voorzien op vrijdag 27/02/2026 - je ontvangt sowieso nog eerst een bevestiging van Bpost!

• Auteur
  • February 25, 2026

Dank je wel, Heidi, voor de bevestiging !

• Auteur
  • February 25, 2026

Beste, 

Ik krijg op GSM nu dit, maar als je kijkt naar die bestellijst….daar moet alleen de iphone staan, de rest onveranderd …
op e-mail krijg ik dat ook, maar bij druk op knop, is pagina niet beschikbaar.
Moet ik hier nog op ingaan?

groeten ! 

• Auteur
  • February 26, 2026

Ik heb nu de besteldatum via de app ingezet, maar toch niet netjes, dat al mijn producten daar staan.

Klantendienst gebeld : 
. dat zijn de producten die je hebt, daar staat bij ‘behouden’.
. alleen iphone is ‘bestellen’
. er is geen levering voorzien op vrijdag met BPOST

Neen, alles onder bestelde producten…erg verwarrende allemaal.

Ik heb nu bestelling op 2 maart gekozen, en hoop dat er alleen een iphone komt, en niets aan mijn reeds lopende producten veranderd.