Skip to main content
Vraag

2 simkaarten ,2 verschillende nummers nog niet geregistreerd op mijn proximus app

• December 20, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Na 2 maanden mijn 1gsm geblokkeerd door 3xfoute pincode,helaas mijn kaartje waar de pin en pukcode opstond kwijtgeraakt.Nu pas op de hoogte dat mijn 2 gsm nummers nog steeds niet geregistreerd zijn bij de overdracht Switch ,dus momenteel ben ik niet bereikbaar,want men vindt mijn simkaarten niet in het systeem van Proximus.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 20, 2025

@Myproximus 

In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken, als ze maandag hier terug langskomen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag, bv over welke 2 Telefoon nummer het gaat enz.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 22, 2025

@Myproximus . Ik doe het nodige en laat je nog feedback.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 22, 2025

@Myproximus Je nummer staat onder je pack actief met sim  xxxxxxxxx5752, dit kaartje heb je meegekregen in de shop. Fijne dag nog.