Skip to main content

Beste,

Ik krijg plots 2 facturen. Die voor september (wat normaal is) en ook ineens 1 voor oktober.

 

Aangezien dit ineens wel veel is, zou het mogelijk zijn om beide uit te stellen met een week ofzo?

 

of anders een betaalplan om deze in 3 maal te betalen?

 

Liefst gewoon een uitstel wel.

 

alvast bedankt

Het is al opgelost via de klantenservice. 


@RobGeu  Dag ik heb het even nagekeken, bij je aanrekening is ook een tussentijdse factuur gekomen voor aankopen via Google Playstore.

De rol van Proximus inzake “diensten geleverd door derden” is het vergemakkelijken van de betaling van diensten aangeboden door externe dienstverleners. Proximus is niet verantwoordelijk voor de uitvoering van de aankoop en/of levering van de dienst. Voorbeelden van “diensten geleverd door derden” zijn in-app aankopen, abonnementen op games of horoscoop, streamingdienst voor filmpjes, Netflix, enzovoort maar ook voor sms-parkeren, ticketing De Lijn, sms-voting voor spelprogramma’s of radio, ….

 

Indien u de aanrekeningen wenst te betwisten, dient u contact op te nemen met de Google Play Store zelf via https://support.google.com/googleplay. Google geeft geen gegevens van klanten door aan derden om privacy redenen.   

 


@RobGeu  deze zijn gedaan met het mobile nummer eindigend op 73


Reageer