Beantwoord

Prijsverhoging va 01/01/2016

  • 22 December 2015
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
Ik had graag eens gehoord waarom wij als ADSL-klanten die door jullie de allerlaagste snelheid aangeboden krijgen (5Mbps DL // 0,4Mbps UL) ook een prijsverhoging mogen betalen?

Wij moeten nu al evenveel betalen als klanten waarvoor jullie wel kiezen te investeren en VDSL2 beschikbaar te maken. Ik las net op www.proximus.be/tarieven dat het tarief voor mijn Comfort pack naar €63,95 wordt verhoogd maar geen paniek want daarvoor zou ik moeten terugkrijgen:
- Vanaf 1 januari zal de downloadsnelheid van vast internet in de Comfort en Maxi Packs verhoogd worden tot 100 Mbps, waardoor u een betere internet- en tv-ervaring zal genieten
- Ook de uploadsnelheid van internet in al onze Packs zal op 1 januari opgetrokken worden.

Wij kregen al het gevoel dat wij moeten betalen voor de investeringen bij een ander, dit wordt hierdoor alleen nog maar versterkt. Wat zal onze snelheidswinst worden va 1 januari? Vele mensen die nu al aan 70Mbps zitten zullen naar 100Mbps worden overgeschakeld, terwijl wij die nog aan voorhistorische snelheden rond 5Mbps zitten voortaan niet een 15x maar 20x tragere snelheid aangeboden krijgen voor een hogere prijs of waar lees ik het verkeerd?
icon

Beste antwoord door Elsa 22 December 2015, 22:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

zie ook andere : TOPIC