Skip to main content

Mobilus

  • September 1, 2017
  • 10 reacties
  • 408 Bekeken

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
Na een privébericht - waarin ik enkel om uitleg vroeg - kreeg ik een SMS dat mijn wijziging was uitgevoerd.
Welke wijziging ???
De helpdesk bevestigde dat mijn GSM Smart+ zomaar naar Mobilus was omgezet...
Omdat ik de bijhorende prijsverhoging van 45% niet slikte, betrof het plots een vergissing.
Na 5 min verkoopspraat bleek de trouwe klant zijn oude korting dan toch niet te zullen verliezen.
Maar toen ik op dit voorstel wilde ingaan bleek het plots niet meer te kunnen.
Voor dergelijke praktijken heb ik het juiste woord nog niet gevonden.
Hoedanook Prox kan kiezen: korting behouden of klant verliezen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

  • Apprentice
  • September 2, 2017
Beste,

hoe kan ik u helpen?

Mvg,

Koen.

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 2, 2017
Koen, je kunt het lezen in mijn privé bericht naar Het Proximus Team.

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 5, 2017
3 dagen later.
Koen, wat bedoel je met helpen?

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 6, 2017
4 dagen later.
Koen?

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 7, 2017
Na 5 dagen.
Koen?

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 9, 2017
Na 7 dagen...

Martin
  • September 9, 2017
als ik u was zou ik per maand beginnen tellen 😉

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 10, 2017
Na een week...

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 14, 2017
Koen, op weg naar week 2...

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 16, 2017
Koen, doe geen moeite meer, heb mijn GSM abonnement ondertsn opgezegd...