Upload snelheden
Ik denk dat het tijd wordt dat Proximus zijn uploadsnelheden wat aanpast aan de huidige realiteit (Cloud services etc).
Om toch een soort differentiatie te krijgen tussen de abonnementen, stel ik voor:
Internet Start: 10 mbps upload (i.p.v. 4 Mbps).
Internet Maxi: 20 of 30 mbps upload (i.p.v. 15 Mbps).
Hogere abbo's, business abbo's: onbeperkt (in de praktijk 40 Mbps indien de lijn het aankan).
Er is geen enkele technische reden om de uploads zo hard te beperken (de fiber naar de ROP's is volledig symmetrisch). De huidige snelheden zijn niet meer van deze tijd (en forceren de klanten om naar hogere abbo's te gaan).
Om toch een soort differentiatie te krijgen tussen de abonnementen, stel ik voor:
Internet Start: 10 mbps upload (i.p.v. 4 Mbps).
Internet Maxi: 20 of 30 mbps upload (i.p.v. 15 Mbps).
Hogere abbo's, business abbo's: onbeperkt (in de praktijk 40 Mbps indien de lijn het aankan).
Er is geen enkele technische reden om de uploads zo hard te beperken (de fiber naar de ROP's is volledig symmetrisch). De huidige snelheden zijn niet meer van deze tijd (en forceren de klanten om naar hogere abbo's te gaan).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.