Skip to main content
Vraag

Studio 100-content gratis maken in Entertainment Standard NL

• September 6, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Tien
Forum|alt.badge.img+2

Een tijdje terug verdween de Studio 100 GO Pass uit Entertainment Standard NL omdat die ophield te bestaan. Hierdoor verdween heel wat Studio 100-content zonder vervanging. Tegelijk zie ik enkele maanden dat er wat Studio 100-content zoals shows en films tegen betaling beschikbaar is in de VOD-catalogus. 

Momenteel zijn er minder dan (dezelfde) 10 kinderfilms beschikbaar in bij Entertainment Standard NL. Kan de huidige betalende Studio 100-content voor abonnees van dit zenderpakket gratis gemaakt worden? Hierdoor kan het zenderpakket terug wat verrijkt worden met Studio 100-content. 

1 reactie

Wendy B
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 7, 2026

​@Tien 

Net zoals voor jouw topic over BBC Three en CBBC geldt ook hier dezelfde regel.

De inhoud van onze tv-pakketten en video-on-demandcatalogus wordt regelmatig geëvalueerd.
Daarbij spelen verschillende factoren een rol, zoals licentieovereenkomsten, uitzendrechten,
commerciële afspraken en de samenstelling van het bestaande aanbod.

Op dit moment beschik ik echter niet over informatie waaruit blijkt dat betalende Studio
100-content zal worden toegevoegd aan het inbegrepen aanbod van Entertainment Standard NL.

Maar ik waardeer je voorstel en geef deze feedback graag door als suggestie voor 
toekomstige evaluaties van het aanbod.

Groetjes
Wendy