Skip to main content

Blijkbaar is het voor Proximus, in tegenstelling tot andere operatoren, nog steeds niet mogelijk om Pay&Go (prepaid) SIM-kaarten, dan niet gepaard  gaande met een nieuw nummer, bij defect of wisseling van formaat per post te laten bezorgen

Voorgesteld wordt om bovenstaande in deze Corona Covid-19 tijden de betrokken achterliggende systemen en processen hiervoor te laten aanpassen 

Bovenstaande kan mijns inziens ook daarna nog zijn nut bewijzen bv. voor minder mobiele mensen 

Blijkbaar is dit wel mogelijk wanneer je gratis overschakelt van Pay & Go naar Pay & Go plus. Ik baseer mij op volgende informatie: https://www.proximus.be/nl/id_cr_paygo_faq/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/veelgestelde-vragen-payen-go-plus.html


Als ze één kunnen opsturen als je abonnement hebt moet het ook mogelijk zijn om er ene op te sturen of je nu overschakelt naar P&G+ of niet dit zou totaal geen rol mogen spelen en ook niet of het gaat omdat je een ander formaat nodig hebt (bvb nieuwe smartphone aangeschaft) of simkaart defect,

geen discriminatie :wink::relaxed:


Daarin heb je volkomen gelijk het zou altijd mogelijk moeten zijn.


Blij te horen dat we het eens zijn :thumbsup_tone2:


Het ruilen van de simkaart en de nieuwe simkaart per post laten bezorgen is momenteel niet mogelijk voor Pay&Go. Er is een manier om dit te omzeilen, maar daarvoor dient de herlaadkaart even omgezet te worden naar een (full control) abonnement. De dag nadien kunnen wij de simkaart omwisselen en per post laten versturen. Zodra de nieuwe simkaart is toegekomen en deze in gebruik is genomen, kan het nummer terug omgezet worden naar Pay&Go. Groetjes, Antonella


   


Reageer