Skip to main content

Kennis van het Nederlands door medewerkers van Proximus

  • 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Dit is het antwoord dat ik vandaag in schabouwelijk Nederlands ontvangen heb:

“Hallo  ,

Ik heb uw aanvraag, verzonden op 11-03-2025, goed ontvangen.

Hier is wat we u voorstellen om op uw aanvraag te reageren:
Op de factuur 7531944842 wordt u gefactureerd voor het prorata van 25-02 tot 28-02 à scarlet 6,43 euro plus de volledige maand maart à 45 euro en een terugbetaling van het prorata (25-02-28-02) bij Proximus van 12,86 euro, wat resulteert in 6,43+45-12,86= 38,57 euro.

Met vriendelijke groet,
Ikram”

Als Proximus ook in Vlaanderen actief wil zijn, moeten ze de moeite doen om hun medewerkers correct Nederlands aan te leren.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 14 maart 2025

@PolV Wij begrijpen ten zeerste dat u van onze operators/dossierbeheerders een correcte en duidelijke uitleg verwacht.Wij bieden u onze verontschuldigingen aan en danken u voor deze reactie dewelke het mogelijk maakt om in de toekomst onze dienstverlening hierin te verbeteren.Groetjes,Joel.