Skip to main content

herstarten knop bij replay

Als een programma al gestart is, vb voetbal .

en ik gebruik de replay knop om het te herbekijken, waarom staat er geen herstarten knop als je op de replay drukt?

Het herstarten kun je enkel gebruiken als je op de knop ‘kijken ‘drukt, maar dan is het programma al bezig.
en dan kun je al zien hoeveel de stand van het voetbal is.

en het is omslachtig om de herstart knop te activeren..

kunnen jullie vb geen herstart knop zetten naast de knoppen ‘ kijken’ ‘ opnemen’ .

dan zie je niet direct hoeveel de stand al is van vb het voetbal.

6 reacties

Martin
  • 33186 reacties
  • 12 mei 2022

Op “kijken” drukken is eigenlijk “herstarten”, maar herstarten zal bijna nooit starten op het begin van een uitzending/programma omdat de starttijden in de TV gids bijna nooit zullen samenvallen met de starttijd van een programma omdat bvb een vorig of vorige programma’s uitgelopen zijn.

Dit zal wel (bijna) altijd kloppen met bvb het nieuws omdat het nieuws normaal gezien altijd start op het juiste aangegeven uur zoals in de tv gids aangegeven.

Met replay+ kun je dan spoelen (heen en terug) naar het begin van het programma, indien er geen stuk wegevallen is door weeral door het feit dat de start van het programma niet juist gestart is zoals aangegeven in de TV gids.

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 mei 2022

Als je op ‘kijken ‘drukt begint het programma niet vanaf het begin.

Het programma wordt gewoon uitgezonden waar het omdat tijdstip live bezig is.

vb het programma is al 20 minuten bezig, als je op ‘kijken ‘ drukt dan begin je te kijken op 20 nimuten, niet het begin van het programma.

en dat is net het probleem.

ik wil als ik het programma wil herstarten kan ik dit maar doen als het programma afgelopen is of zie ik al een deel van het programma omdat de ‘ herstarten’ knop op de verkeerde plaats staat.

Je kunt maar herstarten als je al op de kijken knop hebt gedrukt.

Martin
  • 33186 reacties
  • 12 mei 2022

Je hebt gelijk mijn uitleg klopt inderdaad niet als het programma bezig is. 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 12 mei 2022

@Nibbles 

Ik geef het door, 

alvast hier nog de link met de nodige info. over tv replay:

TV Replay op Pickx- Kijk naar wat je wil, wanneer je wil | Proximus

groeten

Geert

• Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 maart 2025

Hoe kan ik herstarten?

Martin
  • 33186 reacties
  • 1 maart 2025

@Pheelie 

Als het programma loopt dan klik je op de “OK” knop van de afstandsbediening. 

Dan komen er onderaan vier icoontjes in beeld waarvan het linkse “Herstarten” omcirkeld is wat wil zeggen dat herstarten automatisch gekozen is en je gewoon nog eens op de “OK” knop moet drukken.

• Opmerking:
    Best nooit privégegevens posten (zoals je mailadres in dit geval) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar wel in je → ForumProfiel als je dit nodig acht.
     In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Ook best zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
    Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" .
  • PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.