Skip to main content

Goeiedag,

‘k Wil even mijn recente ervaring met Proximus delen.

Vandaag was het internet uitgevallen door een incident in de buurt. (kan gebeuren)

Internet kwam terug na een paar uur, maar we merkte op dat onze wifi terug naar fabrieksinstellingen was gezet. We wouden de wifi en wachtwoord aanpassen via de computer zoals gewoonlijk, maar blijkbaar volgens de klantendienst is het sinds een paar dagen terug niet meer mogelijk. Het gaat alleen nog via de proximus+ app. Geen probleem, kan me wel aanpassen.

De interface van de app was moeizaam en een gewone mens zou 100% dit niet kunnen uitzoeken zonder de hulp van een technieker te plaatse aanwezig.

‘k ben door 6 verificaties moeten gaan, wat gemakkelijk 2 had kunnen zijn. 

Wanneer je foutieve informatie details ingeeft, wordt het niet duidelijk (genoeg) aangegeven. 

bv. telefoonnummer als je 0471… in geeft, geeft het niet duidelijk weer dat je de 0 moet weglaten, maar na een beetje nadenken, had ik het foutje gevonden.

De “Captcha” interface was vervelend, maar het ergste was dat de verifieer knop verstopt was vanwege een slechte interface, je moest naar onder scrollen voor de knop. Want de andere knop stuurde je gewoon weer terug.

Dit is makkelijk te corrigeren, maar zonder feedback kunnen jullie je app niet optimaliseren, daarom dit bericht. 

Het zou fijn zijn als wifi-naam en wachtwoord weer via computer terug mogelijk is om te wijzigen.

dank u

mvg

Jan

Geen reactie

Reageer