Vraag

Windows Life Mail (server )

Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 6
Badge +3

De reden waarom dit in het blauw verschijnt is omdat er essentiële informatie ontbreekt namelijk jouw unieke log-in voor je mailbox bij e-mail gebruikersnaam. Dit moet iets zijn zoals maxxxxxx (2 letters gevolgd door 6 cijfers) wat je moet invullen. Deze informatie kan je ook terugvinden op jouw aansluitingsblad dat je van Proximus gekregen hebt.

Om een extra mailbox toe te voegen moet je gaan naar Accounts,eigenschappen,e-mail accounts toevoegen.

@jpdr ter bijkomende info: dat moet niet echt fb123456@skynet.be zijn dit kan even goed met de alias die je bv aangemaakt hebt uwnaam@skynet.be bv . Ik heb in ieder geval altijd gewerkt met die alias mailadressen in WLM en ook in thunderbird of anders gezegd het zou moeten lukken met beide.

Reputatie 3
Badge +1

Dag, 

Sorry, ik ben niet zo thuis in het wijzigen van zaken op een pc.  Ik vrees dat ik grotere schade ga aanbrengen door dingen in te leiden of te wijzigen.

Graag had ik de tussenkomst gehad van iemand die het kan komen wijzigen of van op afstand mijn Internet terug operationeel kan zetten.  Kan dit gebeuren ?

Volgens de uitleg hiervoor  en wanneer ik naar  inloggen op de b.box3  ga krijg ik de opmerking : zie bijlage:

@jpdr heb je de bbox al eens gereset door achteraan het reset knopje gedurende 15 seconden in te drukken.

Uitleg resetten bbox > klik hier

Tenzij je geen probleem hebt met de bbox en je kunt op internet gaan via de bbox.

Reputatie 3
Badge +1

Waar slaat dit nu op?

Ik krijg een mail dat mijn gebruikersnaam is gewijzigd. U doet mij het paswoord  in MYPROXIMUS wijzigen,  ik doe dat ....er treed een fout op en nu kan ik zelfs Proximus Mail niet meer gebruiken. B inlog krijg ik het straatbeeld zonder de mappen,kan geen nieuwe  mail maken en er verschijnd een foutmelding dat er iets is misgelopen met de wachtwoordwijziging. Ik zit nu totaal inde put. Maar het probleem met WLM blijft.

Het is in de configuratie van e mailadres dat het paswoord, mij gegeven bij de installatie in 2004  dat mis is en mogelijks dient er.een configuratie van dit te worden tentoongesteld door de technische mensen.

Groeten

Jean Paul

Reageer