Beantwoord

Wijzigen wachtwoord wifi


Wie kan mij helpen?

 

Telkens dat ik mijn nieuw wachtwoord van mijn wifi wil bewaren krijg ik de volgende foutmelding:

 

Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.Details van de fout

Kopieer trace ID

Kopieer de stapel met fouten

Kopieer hoofdoorzaken

Technisch bericht: Internal error

Trace ID: da816db0cb3bdd0b

hoofdoorzaken:

[  {    "requestPath": "/capability/business/b254-01/services/customerfacingservice/flv000452/v1/service/oss-9441454",    "code": "7"  }]

Stapel met fouten:

Sluiten

 

 
icon

Beste antwoord door Pat52 7 April 2023, 17:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

is het via via  http://proximus.be/myinternet dat het niet lukt ? 

(In de veronderstelling dat je een bbox4 = Intenet box hebt)

Naam en wachtwoord van het wifi-netwerk | Proximus

Zowel via de app als pc krijg ik dezelfde foutmelding 

internetbox

Dan zal je best het verder onderzoek van een PX medewerker afwachten en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen (tijdens weekend en feestdagen komen ze niet langs) : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: mss kan heropstarten of resetten van de bbox het probleem oplossen. 

Reset je b-box/Internet box | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Verhelst K 

 

Waarschijnlijk is het dit dat je steeds  krijgt als melding

Als je naar de geavanceerde instellingen van je Internetbox gaat  via  http://proximus.be/myinternet , ga naar onderhoud en selecteer geavanceerd heropstarten. Als je na de heropstart nog steeds je WiFi wachtwoord niet kan aanpassen , is het een probleem met de configuratie in MyProximus. (  kan tot 24 uren duren). 

 

In feite kun je gewoon de internet box herstarten door de spanning 5sec te onderbreken van de internet box of is dit nog niet het zelfde als de methode die je hierboven beschrijft.

Beste, 

 

dan krijg ik dit als technisch probleem 


heb al de internetbox gereset en kan ook nog niet de code van het wachtwoord wijzigen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Verhelst K  Dan zit er spijtig genoeg niets anders op dan af te wachten.

Is een probleem met de configuratie in MyProximus die blokkeert. 

Heb dit ook meerdere malen voorgehad afgelopen maanden.

Is een gekend probleem , bij Proximus vanwege een bug in hun systeem. Waarvoor ze tot op heden nog geen oplossing voor hebben gevonden.

Daarom dat men bij Proximus aanraad om zo weinig mogelijk het wifi wachtwoord of de ssid naam te veranderen.

Wat ook kan helpen soms is via je gsm nummer je wifi codes te laten verzenden per SMS  door te bellen naar 080022800 .Dit zou een trigger geven in hun systeem, en het probleem in MyProximus doen escaleren. Ik spreek gewoon uit ervaring  toen ik zoveel problemen had . Werd me dit aangeraden door een medewerker van de technische dienst , soms hielp dit effectief , 2 uur later geen foutmeldingen meer en kon ik mijn wifi wachtwoord wijzigen.

 

 

Al een uur of 3 besteed aan het simpelweg proberen het wachtwoord van onze wifi te wijzigen. De pagina’s die we volgens de info in MyProximus zouden moeten krijgen, komen niet overeen met wat wij te zien krijgen: “mijn wifi thuis”, is bij ons: “mijn wifi”, en op die pagina is bij ons nergens een icoon te vinden van de instellingen, waarmee we naar het wijzigen zouden kunnen gaan. Heb al gebeld met Proximus (2x; 1x werd ik in wacht gezet, en daar bleef het bij, en de tweede keer werd de verbinding verbroken). Dan maar via chat. Daar werden we doorverwezen naar de tweede lijn, die zou bellen. Dat gebeurde niet. Ik kreeg wel een sms dat “mijn” probleem opgelost zou zijn, wat niet het geval is. Kei-slechte service! Eens proberen via dit forum. Ik stuurde ook een sms naar 0800 nr, je weet maar nooit. Pfff!

@P en E 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Als het niet werkt met de myproximus-app of via de myproximus webversie www.myproximus.be da zal je inderdaad op de hulp van de  PX forummedewerkers moeten rekenen, nu weet ik niet of er nu nog iemand van hen aanwezig is op het forum, anders zal het afwachten zijn tot morgen.

Inmiddels is het in orde; "plots" wel de juiste schermen!

Bedankt voor de feedback.