Skip to main content
Vraag

wifibooster terugzenden

  • October 20, 2025
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Beste, kan ik mijn abonnement voor de booster stoppen en het toestel terugzenden? Het heeft geen nut. Mvg

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 20, 2025

@Mvr Van Soom 
FYI: PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen om de huur van wifi-booster stop te zetten en de retourlabels via mail op te sturen om de booster via Bpost terug te sturen , als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult (indien het nog niet gebeurd zou zijn) in je → ForumProfiel.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 21, 2025

@Mvr Van Soom we doen het nodige, retourlabel volgt per mail. Groetjes, Heidi