Beste,
Sinds een 2-tal weken had ik problemen met de wifi op mijn privé laptop tot… afgelopen donderdag 22/7 ik helemaal GEEN wifi-signaal meer krijg op mijn laptop + de naam van mijn wifi connectie zelfs verdwenen is tussen de andere beschikbare connecties…
Bij de instellingen blijkt dat mijn pc de naam wel degelijk nog kent doch deze komt niet voor bij de lijst van beschikbare netwerken… alles geprobeerd om dit terug in te stellen, wifi-knopje op de bbox licht ingedrukt om de wifi te herstarten… bbox valt daarbij van de muur… (bbox hing al scheef en blijkt dat de vijzen slechts 1/3 in de muur zitten, en dus zit er NIKS vast, de vijzen draaien “zot”… dit is gewoon NIET verankerd door de technicus van Proximus bij installatie!
Enfin, na het wifi knopje te hebben ingedrukt werkt het nog steeds niet, tenslotte een IT-vriend gecontacteerd en de 2 tips uitgevoerd die ik zelf ook al had uitgevoerd. Nog steeds geen wifi…
Tenslotte bel ik naar het proximus nummer…
wat blijkt…???
ER IS BLIJKBAAR EEN UPDATE NOG NIET UITGEVOERD…!!
daar heb ik enkele vragen bij:
1/Ik dacht dat een update automatisch ging??
2/waarom wordt de klant niet ingelicht als er een update NIET is uitgevoerd?
De update wordt dan snel snel uitgevoerd.
Op de vraag een technieker te willen sturen om de bbox terug deftig (dwz MET pluggen) aan de muur te bevestigen wordt me een rekening van € 80 gepresenteerd… niettegenstaande
1/ de bbox bij installatie niet correct aan de muur is bevestigd door de techinieker
2/ ik mezelf heb proberen te verhelpen door het wifiknopje in te drukken om de wifi weer aan de praat te krijgen omdat Proximus een update niet heeft uitgevoerd…
max: het feit dat de bbox vd muur valt lijkt me niet direct mijn fout te zijn… Was de nodige update in orde geweest, dan had ik niet op de wifi-knop moeten drukken...
Ik word zowaar ook nog naar you-tube verwezen om het zelf op te lossen…
Van “service” gesproken...
Vandaag wil ik iets pirnten op mijn draadloos aangesloten printer doch krijg hier al een hele dag errors wegens GEEN connectie tussen laptop en printer…! Ik krijg dit toestel NIET meer aan de praat!
Ik vermoed dat dit dus ook met die dis-connectie van het netwerk te maken heeft.
ik ben al een hele dag op zoek naar een oplossing doch dit lukt NIET!
Graag een oplossing hier aub. Ik ben al zowat 2 dagen kwijt met zoeken naar oplossingen...en ik ben het wat beu aan het worden…
dank u