Beste
Ik heb thuis een tp-link RE650 en een RE190 aangeschaft om een stabiele wifi verbinding te verkrijgen enerzijds op de bovenste verdieping en voor onze Eufy wifi deurbel (beide te ver van de BBOX3). Helaas moet ik na het instellen van deze acces point dagelijks de stroom en het netwerk onderbreken om op mijn wifi te kunnen.
Ik heb mijn acces point zodanig ingesteld dat hij dezelfde SSID en wachtwoord heeft als het wifi netwerk van de BBOX. Regelmatig zie ik ook dat het wifi lampje op de BBox rood kleurt, maar ook als dit niet beurd zijn er soms problemen. Ik heb naar de support al gebeld en kreeg iemand aan de lijn die de frequentie/range heeft aangepast omdat hij dacht dat dat het probleem was alsook de One SSID heeft uitgeschakeld, maar dat doet niks aan het probleem. Intussen lijkt het of ze het dossier hebben afgesloten omdat ze na een paar uur hadden teruggebeld om te zien of alles werkte… tja het probleem is zo ‘random’ dat het niet op zo’n korte tijdspanne kan geëvalueerd worden...
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
Alex
Vraag
Wifi roaming problemen met tp-link RE650
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.