@BennyR als de Proximus forummedewerkers morgen langskomen hier zullen ze wel het nodige doen om je een ruilmodem op te sturen , de bbox2 wordt trouwens tegenwoordig vervangen door een bbox3 en de oude bbox2 moet zelfs niet meer teruggestuurd worden.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk
je → profielgegevens invullen/aanvullen
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij morgen hiermee direct aan de slag kunnen.
Bedankt voor je reactie @Martin . Ik kijk al uit naar een reactie van een Proximus medewerker.
Groeten, Benny.
Dag Benny
De resultaten van je lijn zien er alvast goed uit. Ik zie geen storingen of onderbrekingen op de lijn zelf.
Ik wil gerust een Bbox3 via een UPS punt in je buurt laten leveren.
Klik hier om het gewenste UPS punt te kiezen.
Dag Charlotte,
De lijn is inderdaad ok, op mijn computer via ethernet kabel heb ik dan ook geen problemen. Enkel de wifi laat ons regelmatig in de steek.
Kan je een Bbox3 laten leveren op dinsdag 13/10 in volgend UPS punt?
ROOSEMARIJN (13011186)
LINTERPOORTENLAAN, 50
1980 ZEMST
Alvast bedankt.
Groeten, Benny
Sorry bericht gewist mijn bericht was verkeerd !
Dag @Charlotte.D ,
Ik wil je niet opjagen, maar kan je nog bevestigen dat er inderdaad een nieuw toestel wordt opgestuurd?
Groeten, Benny
ik denk niet dat @Charlotte.D nog aanwezig is , mss morgen dan of anders kan mss iemand anders van het prox forumteam dit overnemen.
Dag @Charlotte.D ,
Ik wil je niet opjagen, maar kan je nog bevestigen dat er inderdaad een nieuw toestel wordt opgestuurd?
Groeten, Benny
hi er wordt je inderdaad een nieuw toestel opgestuurd
Hallo,
Er werd vrijdag al een nieuw toestel geleverd, niet in een ophaalpunt, maar gewoon bij me thuis. Heel snel geregeld zo, dus top. Echter, een uurtje later stond opnieuw een postbode aan de deur die de oude modem kwam ophalen. Ik wist van niets en was niet thuis om de modems te verwisselen en de oude klaar te maken om terug te sturen, dus de postbode is met lege handen terug vertrokken.
Ondertussen heb ik het nieuw toestel geïnstalleerd en alles lijkt ok.
Zorgen jullie nog voor een nieuwe ophaling van de oude modem?
Groeten, Benny
Hallo,
Er werd vrijdag al een nieuw toestel geleverd, niet in een ophaalpunt, maar gewoon bij me thuis. Heel snel geregeld zo, dus top. Echter, een uurtje later stond opnieuw een postbode aan de deur die de oude modem kwam ophalen. Ik wist van niets en was niet thuis om de modems te verwisselen en de oude klaar te maken om terug te sturen, dus de postbode is met lege handen terug vertrokken.
Ondertussen heb ik het nieuw toestel geïnstalleerd en alles lijkt ok.
Zorgen jullie nog voor een nieuwe ophaling van de oude modem?
Groeten, Benny
heb je hiervoor een sticker/label ontvangen ?
aan de hand hiervan kan je deze terug sturen via een postpunt
je kan het ook altijd inleveren via een proximus winkel uiteraard
In de doos van de nieuwe modem zat een RMA list die op de retourdoos moet worden geplakt. Dus ik kan dat gewoon in het postkantoor afgeven?
@jonathandr Ik kan hier niet goed volgen een bbox2 moet toch niet teruggestuurd worden?
@Martin klopt inderdaad, ik ging er even automatisch vanuit dat het een bbox3 was
het is maandag, het brein moet nog opwarmen
In ieder geval staat de oude modem nu klaar. Als er nog iemand voor komt, geef ik hem mee, ander gaat hij mee naar het containerpark de volgende keer ik daar naartoe moet.
Nog eens bedankt voor het bijspringen @Martin .