zoals hier al ver verschillende keren aangehaald zijn er gekende problemen met apple toestellen dus zal er waarschijnlijk morgen iemand van het proximus forumteam een instelling moeten veranderen (conductor uitzetten), als ze hier terug langskomen.
@SylvainBonnet Ik laat de conductor ook voor u uitschakelen. Kan u dan eens of het binnen enkele dagen sneller gaat ?
@HadewychT hoi, kan je dit aub is opnieuw nakijken. Heeft even goed gewerkt. Nu weer niet.
Ik heb juist een nieuwe iphone gekocht en kan geen software updaten hierdoor. Heel vervelend.
thanks
@SylvainBonnet Je conductor is niet afhankelijk van 1 bepaald toestel en moet dus niet opnieuw uitgeschakeld worden omdat je een andere gsm koopt. Heb je enkel met dit toestel problemen of ook met de andere ? Als ik je wifi nameet zie ik vooral problemen als je toestellen te ver verwijderd zijn van de modem of je versterker. Kan je eens bekijken of je het kan verbeteren met deze tips ? Indien dit niet helpt kijken we verder hoe we het voor je kunnen verbeteren.
@proximus kunnen jullie bij mij de conductor ook uitzetten. Ook vaak last met Apple toestellen.
pas dinsdag komen de prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen (→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ) , in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).
Bedankt voor de info Martin, is ondertussen toegevoegd.
Bedankt voor de info Martin, is ondertussen toegevoegd.
hi @Bregt Bottelbergs ik kijk om dit even voor je aan te passen, kan je dit even uittesten ?
Hi Jonathan, momenteel niet thuis maar zal het thuis nog eens testen. Als ik verbind met de extra WiFi box van Proximus die ik nog had is het wel goed. Enkel niet rechtstreeks op de nieuwe modem. Hopelijk straks in orde ! Bedankt al alvast.
Hallo, ik heb nog steeds hetzelfde issue met onze WiFi. Is er een instelling die ik zelf kan wijzigen om Het voor Apple toestellen te verbeteren ?
Hallo, ik heb nog steeds hetzelfde issue met onze WiFi. Is er een instelling die ik zelf kan wijzigen om Het voor Apple toestellen te verbeteren ?
je kan altijd even je wifikanalen aanpassen, maar dit zou dan ook je andere toestellen beinvloeden