Skip to main content
Beantwoord

wifi maakt geen verbinding met toestel

• April 18, 2026
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

ik heb nooit problemen gehad met wifi en ineens vanaf vandaag krijg ik geen wifi verbinding op mijn telefoon of op de booster, die ik al verschillende keren terug heb opgestart

Beste antwoord door brigitte35

@brigitte35 Heb je geprobeerd wat Martin heeft geantwoord? Ik zie dat er toestellen verbinding maken op je modem en booster dus de wifi werkt. 

bedankt werkt terug

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • April 18, 2026

@brigitte35 

Heb je alles herstart in de volgorde zoals beschreven hier:

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Als je het zo gedaan hebt en het geeft geen resultaat, dan zou ik de Internet box eens resetten →  Reset je Bbox/Internet box

lichten de lampje op je internet box normaal op zoals beschreven hier
→ Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • April 20, 2026

@brigitte35 Heb je geprobeerd wat Martin heeft geantwoord? Ik zie dat er toestellen verbinding maken op je modem en booster dus de wifi werkt. 

• Rising star
  • April 21, 2026

Wij hadden gisteren hetzelfde probleem. Ineens geen wifi meer. Via de extender nog wel, maar, de gewone wifi vroeg steeds voor het wachtwoord. Zelfs in de modem geraken, ging niet ( ook niet via vast internet). Dan via de Proximus app wifi wachtwoord veranderd ( we worden de laatste twee maanden geplaagd door hackers. Ook dit werkte niet. Tablet, verbond zonder problemen, maar de gsm's niet. Na bijna een uur, werkte het weer terug.

• Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • April 21, 2026

bedankt werkt terug

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • April 24, 2026

@brigitte35 Dat is fijn om te horen.