Skip to main content

wifi booster werkt niet

• October 9, 2025
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Wifi booster toegekregen.. ik wou een 2e tv aansluiten in de slaapkamer. De wifi booster verbinden met de b-box is geen probleem. Maar verhuis ik het naar de slaapkamer gaat er geen enkel lampje meer aan. Niks verbinding. B-box staat in de living, slaapkamer zelfde verdieping en niks. Ik ben dus niets met die wifi-booster! Telefonisch word ik niet geholpen! De 2e decoder stond bij mijn moeder in de kamer tot ze is gestorven. Bij Proximus zeggen ze dat ik geen 2e decoder heb en ik heb deze nochtans nooit opgezegd! Ik weet dus niet eens of ik deze nog betaal of niet! Telefonisch heel onvriendelijk en ben dus geen stap verder. De wifi-bridge vroeger werkte zeer goed in de slaapkamer, ik snap dus niet dat ze iets dat werkt afschaffen. Ik kan zogenaamd 3 tv's aansluiten maar het kan dus niet met de booster! Oh en de topic die ik moet kiezen zit er eigenlijk niet bij.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • October 9, 2025

@Nadia N 

heb je deze gids gevolgd → Wi-Fi Booster - Installatiegids - TV - Internet Box

Bijkomende info: 

Je probleem is niet opgelost? 

Wi-Fi Booster resetten:

1. Druk minstens 10 seconden met een potlood of tandenstoker in het kleine gaatje aan de achterkant van het apparaat.
  2. Koppel je Wi-Fi Booster los.

Dan moet de booster terug gesynchroniseerd worden. 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 10, 2025

@Nadia N Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

• Auteur
  • Apprentice
  • October 11, 2025

@Nadia N Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

Heb ik gedaan.. staat op naam van mijn echtgenoot