Beantwoord

wifi booster v2 bestellen

  • 17 January 2024
  • 9 reacties
  • 189 Bekeken

Ik wil al een hele tijd een wifi booster v2 bestellen maar dit lukt dus niet via de app of zelfs niet via een proximus winkel. De app toont alleen een versie 1 en toen ik het via een proximus winkel liet bestellen kwam er ook een versie 1 binnen. Voor deze laatste heb ik ook geen retourlabel dus zit hier met die onuitgepakte doos.

Kan ik via deze weg een wifi booster v2 aanvragen? We hebben slecht wifi signaal dus het is echt wel nodig.

 

icon

Beste antwoord door Martin 17 January 2024, 21:06

Bekijk origineel

9 reacties

Ik weet niet of het er iets zou kunnen mee te maken hebben dat je de V2 niet kunt bestellen omdat er mss in PX hun systeem voor je Profiel geen Bbox4 staat ingegeven, ik veronderstel toch dat je een bbox4 hebt waarmee de Booster V2 kan samenwerken?

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk DR Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Hoi Joel, mijn gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dankjewel om na te kijken.

@Martin, klopt. Idd een bbox4 maar in bv mijn proximus app staat dat precies ook niet.

@Dirk DR Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Hoi Joel, klantgegevens zijn aangevuld. Dankjewel om even na te kijken.

In geval je het nog niet weet, morgen zijn de Proximusmedewerkers terug paraat.

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk DR  Wil je de 3 stuks vervangen? Ik zal deze swappen voor je

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk DR  Order is gelanceerd. Hiermee zal je My Proximus ook beter gedocumenteerd zijn. Ik stuur je nog een prive bericht.

.

Reageer