Skip to main content
Beantwoord

wifi booster-tv. decoder


Hoi,

Sinds enige tijd valt mijn wifi booster( dat met mijn tv decoder is verbonden via ethernetkabel) heel vaak uit. Enkel het lampje power brandt dan nog, maar niet de lampjes wifi en link quality. Wij kunnen dan geen tv zien. Het werkt pas weer wanneer we de modem-bbox uit en terug aan zetten.Dit gebeurt nu bijna dagelijks, waar het vroeger heel goed werkte.

We hebben alles al geprobeerd: reset wifi booster, hersynchronisartie …

Alvast bedankt

groetjes

Beste antwoord door DaisyS

@SylvainBonnet Heb je het geprobeerd met de tips die @Martin heeft gegeven?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 32667 reacties
  • 4 mei 2021

Mss toch eens proberen door One SSID te deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2048 reacties
  • Antwoord
  • 5 mei 2021

@SylvainBonnet Heb je het geprobeerd met de tips die @Martin heeft gegeven?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 5 mei 2021

@DaisyS ja geprobeerd, helaas blijft het probleem aanhouden.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2048 reacties
  • 6 mei 2021

@SylvainBonnet Ik heb net een meting gedaan en ik zie geen verbrekingen tussen je modem en wifi booster. Welke boodschap krijg je op die moment op je tv?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 mei 2021

@DaisyS  vaak krijgen wij p130 of p134.

nu werkt het voorlopig.

groetjes


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 7 mei 2021
SylvainBonnet schreef:

@DaisyS  vaak krijgen wij p130 of p134.

nu werkt het voorlopig.

groetjes

ok, we houden het best dan in het oog, indien je nog verdere problemen zou ondervinden laat het ons dan zeker weten