Skip to main content

 

uw technieker heeft een wifi booster achter gelaten die ik niet wou.

 

Ik probeer deze sinds de start van aanvang abo op te zeggen.

 

Klantendienst stuurt me naar proximus shop, proximus shop zegt dat dit via retourlabel moet.

 

Ik ben ondertussen twee maanden verder en ik heb de booster nog steeds in mijn bezit.

Ondertussen betaal ik ook voor een product die ik niet wil maar gewoonweg niet kan terug bezorgen.

 

 

 

Ik heb via mijn profiel reeds alle nodige informatie + ticket ingevuld dus onnodig dit te vragen te doen, maar los mijn probleem gewoon op deze keer aub.

@sgri 

ik zal het toestel opzeggen.

Via mail ontvang je hiervan bewijs.  Hierbij zal een speciaal label zitten.  Dit moet je gebruiken om het toestel gratis via bpost terug te sturen naar proximus.

Kijk zeker ook in je spam mails…

Excuses voor het ongemak.

mvg

Tina


Hartelijk dank Tina voor de hulp! Ik heb momenteel nog geen label ontvangen, maar ik hou het zeker ik de gaten.


@sgri ik heb de bevestigingsmail herverzonden, hierin kun je het label terugvinden!


@sgri  best ook eens in de SPAM mailfolder kijken ;)

 


Reageer