Skip to main content
Vraag

Wifi booster opzeggen

  • June 26, 2025
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Beste, 

 

uw technieker heeft een wifi booster achter gelaten die ik niet wou.

Ik probeer deze sinds de start van aanvang abo op te zeggen.

Klantendienst stuurt me naar proximus shop, proximus shop zegt dat dit via retourlabel moet.

Ik ben ondertussen een maand verder en ik heb de booster nog steeds in mijn bezit. 

Ik zou dit graag eindelijk opgelost zien, en de bevestiging dat ik niet voor het gebruik van een product dat ik nooit heb aangevraagd zal moeten betalen.

 

Ik heb via mijn profiel reeds alle nodige informatie + ticket ingevuld.

 

Alvast bedankt om dit SNEL op te nemen daar ik zaterdag op reis vertrek en pas over 3 weken terug ben. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 26, 2025

@sgri Omdat de PX moderatoren u zouden vlugger in het klantenbestand terugvinden om je vlot te kunnen helpen, noteer je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 26, 2025

Hallo, zoals in het oorspronkelijk topic vermeld is dit reeds in orde :)