Hallo,
Ik ben sinds 2 juli aangesloten op het fiber netwerk van Proximus, monteur heeft alles geïnstalleerd en gaf aan dat alles in orde was. Bij nadere controle bleek in in de woonkamer een internetsnelheid van 60mb (3 meter van de modem) te hebben via de speedtest en in de slaapkamer bijna geen signaal.
Meerdere keren contact gehad met klantenservice
1ste oplossing, herstart modem op afstand en 2 dagen wachten, geen resultaat.
2de oplossing monteur komt langs, deze heeft buiten alles nagekeken en is niet in huis geweest om te controleren, geen oplossing
3de oplossing, monteur opnieuw ingepland, op de dag dat afgesproken was geen monteur ingepland blijkbaar. nog steeds geen oplossing.
Online gekeken naar de opties, klopt het dat je bij het volgende abbonement: Flex+ Giga Fiber - 2 Gbps
recht heb op 2 wifi boosters+?
Zo ja hoe regel ik dit, heb klantenservice gebeld en zij geven aan dat deze 7€ per stuk/per maand kosten
Graag hoor ik een oplossing anders ben ik helaas genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider die wel goed en stabiel wifi signaal kan leveren.
Een zeer teleurgestelde nieuwe klant….

