Skip to main content
Vraag

wifi booster


graag zou ik mijn wifi booster terug sturen. Heb een andere sterkere geinstalleerd die het goed doet

2 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 16 april 2025

@Marc Martens Omdat de PX moderatoren u de retourlabels zouden kunnen opsturen, noteer dan in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden en je zo ook vlotter te kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag (bv het e-mail adres waarop ze u de labels kunnen opsturen).
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 16 april 2025

Dag ​@Marc Martens ik doe het nodige, bevestigingsmail met retourlabel volgt! Groetjes, Heidi