Vraag

wifi

  • 3 June 2021
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

Nu heb ik  regelmatig geen wifi na 23. uur d.w.z. geen netflix of amazon prime. Nu betaal ik niet om gedurende de dag TV te kijken. Zeer vervelend .


7 reacties

Is het via wifi van de bbox dat je het probleem hebt. 
Heb je geen probleem met een laptop of pc verbonden aan de bbox via een netwerkkabel.
schakelen er bepaalde apparaten in na 23 uur die eventueel voor storing kunnen zorgen!

ja waarschijnlijk wel met de bbox , hoe anders krijg ik netflix en prime op mijn tv. ?

Pc is verbonden met netwerkkabel maar dat is gedurende de dag ook dus zie ik het probleem niet.

Netflix zegt ook : geen connectie ; prime zegt hetzelfde .

kan ook zijn dat je bv een wifibooster gebruikt.

je kan altijd eens proberen van de bbox te resetten = 20 sec resetknopje ingedrukt te houden. 

wifi valt die ook weg op andere apparaten op het moment dat het wegvalt voor je TV.
 

nee ik gebruik geen wifibooster  en bedoel je heel de bbox resetten of alleen het wifiknopje .

Heel de bbox resetten helpt niet.

ja ik bedoelde gans de bbox resetten met het restknopje achteraan.

Is het alleen de TV waarvan je problemen ondervindt of ook met ander toestellen die zich met wifi verbinden met de bbox.

Maakt je TV verbinding via wifi-2.4-xxxx of via wifi-5.0-xxxx 

Mss kun je ook verbinding maken met je tv via utp kabel ipv via wifi met de bbox.

Wel raar dat het pas na 23u gebeurt heb je soms elektrische apparaten/verlichting enz... die ingeschakeld worden na 23 uur

Ipad had ook geen wifi

2.4 of 5.0 waar kan ik dat checken, ik denk2.4

niets speciaals na 23 uur

checken 2.4 of 5.0 kun je zie op je ipad via instellingen (radder symbool) > WiFi

Reageer