Beantwoord

Wegvallen wifi en reactie decoder zeer traag

  • 24 October 2022
  • 36 reacties
  • 359 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

36 reacties

Dan zullen we best afwachten tot een proximus forummedewerker reageert , dan kan die ook je lijn eens testen en ook evt beslissen of de bbox aan vervanging toe is.

Reputatie 1
Badge

Ja, maar daar is het probleem niet. Het zijn maar kleine onderbrekingen. Probleem lijkt mij vanuit de modem te komen. Werd vorige week ook nog eens herstart.

 

Heb je soms een PC/laptop die rechtstreeks met bbox verbonden is via utp kabel en valt de verbinding daar soms dan ook weg?

Reputatie 1
Badge

wifi valt vooral weg op de portables en de mobiele telefoons

Tv is verbonden met een devolo van Proximus

Heb je die devolo’ s al eens herstart door ze even uit het stopcontact te trekken (ivm traag reageren van je decoder)

Ze maken rechtstreekse verbinding via wifi.

Je bedoelt toch rechtstreekse verbinding via wifi met de BBOX zelf 

Reputatie 1
Badge

Ze maken rechtstreekse verbinding via wifi.

Tv is verbonden met een devolo van Proximus

je wifi die wegvalt op al je toestellen maken die rechtstreeks wifi verbinding met de bbox of staat er één of ander toestel bv wifi extender , Booster enz. tussen mss?

Je decoder is die ook rechtstreeks aan de bbox aangesloten met een utp kabel aan de bbox of zit er ook één of andere draadloze oplossing tussen?

Reputatie 1
Badge

Ondertussen enige tijd uitgetest, modem en decoder gereset en herstart, doch signaal wifi blijft soms voor enkele seconden wegvallen op alle toestellen (portables - mobiele tel.)

Reputatie 7
Badge +5

@C Ocker Kan je je modem eens resetten zoals hierboven uitgelegd?

Heb je de bbox al eens gereset = 20 sec het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt houden en dan pas lossen

Reputatie 1
Badge

Niemand van Proximus?