Skip to main content

Hallo,

Sinds enige tijd valt het wifi-signaal voor een 30-tal seconde weg. Het signaal herstelt zich nadien wel vanzelf, maar is enorm vervelend

Ook de decoder reageert enorm traag (sloom). Heb deze al enkele malen herstart maar dit brengt geen oplossing.

Ook de modem werd al eens herstart

Kan dit eens nagekeken worden?

Bedankrt

 

tv is verbonden met een devolo van Proximus, die vorig jaar werd vernieuwd en tussentijds opnieuw opgestart

Afstand tv (modem - decoder) +/- 3m

Er zijn 4 personen in huis. Ik denk dat ons abo dit zeker moet aankunnen.


Heb je de bbox ook al eens gereset = 20 sec het reset knopje blijven ingedrukt houden.

Het is niet zozeer de afstand tussen 1ste devolo en 2de devolo die aan decoder aangesloten is die het probleem vormt maar ik het kort uitgelegd wat voor stoorsignalen op de elektrische installatie in huis zit.

Daarom als het enigzins mogelijk ook eens testen met een lange utp kabel voorlopig over de grond gelegd zodat de decoder rechtstreeks aan de bbox verbonden wordt.


Wie beslist over het gratis omwisselen van mijn decoder? 

Ben het beu.

De huidige gaat niet vooruit bij het voorwaarts spoelen, hangt regelmatig vast

Wil deze graag gratis omruilen naar een android tv box

 


ter info: Het kan ook aan je devolo’s liggen maar als een PX forummedewerker hier de draad opneemt kunnen zij uiteraard beslissen om de decoder om te ruilen of als het nodig is om een technieker te sturen enz...


Ik heb nog een vraagje over TV REPLAY en TV REPLAY+

wat is het verschil?

 


Ik heb nog een vraagje over TV REPLAY 
Is gratis maar je kan niet vooruit of  achteruit doorspoelen

en

TV REPLAY+
Is niet gratis 6€/maand, één maand gratis uitproberen en je kan altijd opzeggen maar je kan zowel vooruit als achteruit doorspoelen bv. reclame ;-)

wat is het verschil?

TV Replay: TV wanneer en waar jij wil | Proximus 

 

Vragen over TV Replay | Proximus


Ok bedankt, tussentijds is ook de wissel in orde.


laat ons weten of het hiermee opgelost is


Doe ik zeker


Probleem lijkt mij te zijn opgelost met de nieuwe decoder.


@C Ocker bedankt voor de feedback en goed nieuws dat het hiermee uiteindelijk opgelost is.