Ik had nooit gedacht dat ik zelf zo'n bericht zou schrijven, maar na het lezen van dit forum zie ik dat ik lang niet de enige ben die dit meemaakt.
Vandaag had ik een afspraak voor de installatie van mijn internet. Ik ben de volledige afgesproken tijd thuis gebleven omdat ik wist dat de technieker op elk moment kon langskomen. Mijn telefoon stond aan, met geluid ingeschakeld, en ik verwachtte een telefoontje indien nodig.
Later kreeg ik echter te horen dat de technieker mij niet kon bereiken.
Het probleem is: niemand heeft geprobeerd mij te contacteren.
Geen telefoontje. Geen sms. Geen voicemail. Er is ook niet aangebeld. Helemaal niets.
Daardoor moest ik een nieuwe afspraak maken voor volgende week. Tegen dan ben ik alweer aan het werk, waardoor alleen mijn vrouw thuis zal zijn. Bovendien dreigt mijn mobiele data op te raken voordat mijn internet eindelijk wordt geïnstalleerd. Dit alles door een probleem dat niet door mij is veroorzaakt.
Na het lezen van meerdere berichten op dit forum zie ik dat dit helaas vaker gebeurt. Dat is erg teleurstellend. Klanten maken tijd vrij en blijven thuis voor een afspraak, maar vervolgens lijkt "de klant was niet bereikbaar" voldoende te zijn om de afspraak af te sluiten.
Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Is het iemand gelukt om Proximus een technieker dezelfde dag of de dag erna opnieuw te laten sturen, in plaats van een week te moeten wachten? Ik hoor graag jullie ervaringen.