Vraag

Website


Reputatie 3
Badge +1

De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website

 

http://users.skynet.be/pr789059/

 

niet kan openen.


67 reacties

Daardoor dat ik er ook niks kon uit afleiden, temeer dat ik dit probleem nog niet ondervonden heb.

Reputatie 7
Badge +4

@SamuelD 

https://fr.forum.proximus.be/internet-10/sites-users-skynet-be-en-panne-50507/index8.html

cfr. o.a. melding @euronamur op het fr-forum

toegegeven voor de ogenblik geen probleem noch vanaf Proximus noch vanaf Telenet aansluiting

En wel raar dat het dan in een privévenster voor sommigen wel werkt en bij anderen weer niet.

Ik test hier ook regelmatig die twee websites waarvan hier gemeld werd dat er problemen zijn en nog geen enkele keer een probleem ondervonden!

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ik vermoed dat het al dan niet gebruik van “Inprivate venster” er niet direct iets mee te maken heeft = het is een routerings- of ( eventueel een) server-probleem dat nog altijd niet uit de wereld is

Reputatie 7
Badge +4

Paul, 

 

Ik heb dit nu vandaag gedurende dag op heel frequente momenten getest, maar ik geraak altijd op je webruimte. Geen enkele keer heb ik een probleem gehad.
Getest met verschillende browsers ook.

Reputatie 7
Badge +4

Tja +/- 16h45 4* geprobeerd met verschillende browsers (edge, firefox, chrome) resultaat: 2*ok &  2*niet ok (met via Firefox de boodschap site niet te vinden)

Reputatie 6
Badge +2

Gelrobeerd in Android met verschillende briwsers. Gaat niet open.

hier gaat het nog altijd zonder probleem om het kwartier getest 

@Martin ik vermoed dat het al dan niet gebruik van “Inprivate venster” er niet direct iets mee te maken heeft = het is een routerings- of ( eventueel een) server-probleem dat nog altijd niet uit de wereld is

juist daarom dat het zo raar is dat het dan wel lukt.

Reputatie 6
Badge +2

Ook in Linux gaat die niet open, met verschillende browsers geprobeerd, ook incognito lukt het niet. Blijft gewoon rondjes draaien.

Gaat ook niet in Windows 7 met Firefox.

Nee als het een routing probleem is ga je die miserie hebben in eender welke browser of onder gelijk welk Operating systeem, ik heb blijkbaar tot nu toe die route niet gevolgd waar er een probleem zit, want anders zou het bij mij ook niet iedere keer gelukt hebben

de andere persoon die ook problemen had  met zijn website heeft ondertussen gemeld dat het ondertussen in orde gekomen is, maar nog afwachten of het zo blijft.

PS: De site opent nog altijd zoals het moet bij mij dus ik volg nog altijd de goeie route blijkbaar, ‘t is het moment om de op de lotto te spelen als ik daar ook zoveel geluk zal hebben :relaxed:

Reputatie 6
Badge +3

Ik geraak er ook nog altijd niet op. Er is wel degelijk iets verkeerd aan Proximus zijde. Hostingpool001 Daar kom ik altijd op terecht. Het was ook met bepaalde reden waarom ik vroeg @Martin  om ook een pathping te plaatsen om te kijken of je ook exact dezelfe route volgt door de Proximus infrastructuur .

Zie hier volgende foutmelding:

 

 

daar kom ik ook op terecht want verder kun je de route niet volgen gezien prox zelf zegt dat die verder blijkbaar wordt tegengehouden.

Reputatie 6
Badge +2

Nu ging het wel, onder Linux met Chrome.  Heeft de eigenaar van de site iets gedaan? Of Proximus?

Morgen nog eens kijken hé.

de eigenaar niet dan moet het Proximus zijn als er iets gedaan werd

Reputatie 6
Badge +2

Gaat nog altijd.

ze zullen het waarschijnlijk opgelost hebben dan bij proximus , ik ga niet meer testen want het heeft geen zin dat ik dat doe aangezien het bij nog niet misgelopen is tot nu toe.

Reputatie 6
Badge +3

Ik geraak er nu ook op zonder enkel probleem. Proximus heeft het inderdaad opgelost.

Einde goed alles goed dan :thumbsup_tone4:

Reputatie 6
Badge +2

Ja, neen, ja, neen voor het moment. Het is een loterij!

hoezo,  werkt het dan nog altijd niet goed bij u?

Reputatie 6
Badge +2

Nu weer wel -. Op een android tablet met chrome. De andere mogelijkheden heb ik nog niet georobeerd.

Reputatie 6
Badge +3

Het probleem ligt meer aan de server zelf die bijna geen geheugen meer vrij heeft of waar de CPU tegen zijn limiet aanloopt. Bij mij blijft de pagina eindeloos laden.

dat is toch straf bij mij iedere keer ik probeer lukt dat !!!!

Reputatie 6
Badge +3

Niet echt straf als je weet dat er met een meerdere proxies gewerkt worden en vanaf 1 proxy wordt er maar een verbinding toegelaten tot de webserver. Een load balancer gaat verdelen wie hij op welke proxy server zet. Als jij gelukt hebt en komt op een proxy server die geen problemen heeft dan blijft dan kan je de webserver met verscheidene website perfect bereiken.

ja maar je zegt het juist als ik geluk heb, kan ik dan blijven geluk hebben en nooit op die probleem server terecht komen!

Reageer