Vraag

Website


Reputatie 3
Badge +1

De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website

 

http://users.skynet.be/pr789059/

 

niet kan openen.


67 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Paul,

Krijg je dan een foutmelding?

 

Geert

Reputatie 4
Badge +2

Hier hetzelfde sinds gisteren, 2 websites die ik onderhoud openen niet.

Reputatie 3
Badge +1

“Deze pagina is niet bereikbaar.”

Deze boodschap verschijnt.

Plus probeer firewall etc.

 

probeer eens als je in je webbrowser als die open staat, een privé pagina opent met volgende toets combinaties 

CTRL+SHIFT+N  ofwel CTRL+SHIFT+P   naar gelang welke browser je gebruikt en probeer zo eens 

Reputatie 3
Badge +1

Dag Martin.

Jouw oplossing werkt.

Maar ondertussen werkte het ook in de “normale” omgeving.

Bedankt.

 

Paul

Reputatie 3
Badge +1

Te vroeg gejuicht.

Ik krijg weer dezelfde foutmelding.

@PaulBonnyns ook als je een privé pagina open doet en daar probeert.

Anders moet je eens cookies , cache opruimen in je browser.

Als ik probeer met mijn EDGE browser gaat die toch altijd open.

https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen

https://www.dailycms.com/artikelen/hoe-kan-ik-mijn-cachegeheugen-verversen-of-legen/

Reputatie 7
Badge +4

Site niet bereikbaar met behulp van verschillende browsers via Proximus en Telenet

ook het nieuws gehoord van de glasvezel maar bij @PaulBonnyns  is het probleem wel al van wat vroeger!

al enkele keren geprobeerd en blijft open gaan zonder probleem bij mij.

dus die glasvezel zal bij mij niet passeren :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

werkt blijkbaar terug

ik zat op een goeie glasvezel hé niks van gemerkt :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Het hangt ook op welk pool van webservers je al dan niet terecht komt of de site opent of niet. Wanneer ik probeer te verbinden kom ik terecht op hostingpool1001 :

 

 

En een traceroute die vanaf lag-60-1000 timeouts weergeeft wat er ook voor kan zorgen dat website onbereikbaar (ik kan de website ook niet bereiken) :

 

 

 

daar kun je toch niet op afgaan gaan want bij mij net het zelfde maar ik kan de website toch gewoon openen zonder probleem.

Reputatie 6
Badge +3

Ik kan de website nog steeds niet bereiken .Wat krijg jij als resultaat wanneer je zowel een pathping als traceroute doet?  Dat maakt wel een verschil wanneer jij toevallig komt op een webserver in een pool die problemen heeft, dan kan het perfect zijn dat andere gebruikers die op een webserver komen geen problemen hebben. Neen, maar kan wel een indicatie zijn voor een probleem.

het zelfde 

en zie eens wat een mooie pagina ik krijg :slight_smile:

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik blijf problemen hebben om te openen.

Het bijzondere is dat ik tot 2 weken geleden nooit dit probleem had.

Reputatie 3
Badge +1

Heb 2 andere browsers getest. Epic en Brave.

Geen succes.

Dus het lukt ook niet meer als CTRL+SHIFT+N  ofwel CTRL+SHIFT+P   gebruikt naar gelang welke browser je gebruikt, om een privévenster in een browser te openen en dan zo te proberen van je website te openen.

Reputatie 3
Badge +1

Sorry. Jawel Martin. Met ctrl shift n lukt het wel.

En als je in je browser die je normaal gebruikt de cookies, historie, en cache opruimt, werkt het dan ook niet ?

En  als je met een adblocker werkt dan deze ook eens uitzetten mss om te zien of dit een rol speelt, in firefox bv zit er een adblocker add-on die default op staat.

Reputatie 7
Badge +4

Ik geef jullie feedback alvast door aan de betrokken dienst, zodat er eens kan gekeken worden wat hiervan de oorzaak is. Van zodra ik een antwoord krijg laat ik hier iets weten. 

Reputatie 7
Badge +4

Zoals reeds aangstipt door @familievandesype is er duidelijk een probleem met de afwikkeling van het verkeer naar de betrokken website intern op het Proximus netwerk (soms lukt het, soms/frequent niet)

Reputatie 3
Badge +1

Ook na opruiming blijft de toegang wispelturig.

 

Bedankt voor alle reacties.

@PaulBonnyns laat ons hopen dat we vlug feedback krijgen van de betrokken proximus dienst zoals SamuelD dit doorgegeven heeft, tot hiertoe heb ik regelmatig getest en werkt het iedere keer bij mij dus zal ik niet terecht gekomen zijn op deze (probleem)-server  in de server poel waar jullie wel blijkbaar regelmatig door bedient worden, maar als het maar opgelost geraakt dat is het het voornaamste.

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn momenteel geen gekende problemen aan onze kant, de betreffende dienst doet een monitoring van de websites wanneer er geen response zou komen , maar tot hiertoe geen fouten gedetecteerd. In verband met de traceroute is het normaal dat je geen anrwoord krijgt aangezien wij aan onze kant dit hebben uitgeschakeld. 

Reageer