Skip to main content

Al enkele dagen dat webmail niet werkt. Ik krijg geen mails binnen en er zouden enkele heel belangrijke moeten bij zijn. Wanneer  is dit probleem eindelijk opgelost?

 

 

 

 

 

Kan je ze ook niet zien via http://webmail.proximus.be 

Tot hiertoe nog altijd geen meldingen dat de Mail problemen opgelost zijn!


Via http://webmail.proximus.be ziet mijn inbox er reeds meer dan een week zo uit, en de enige reactie van Proximus is “wachten tot dit hersteld is”. Hoeveel geduld moeten we nog beoefenen?

 


En op de Proximus mail app op mijn smartphone staan nog enkele berichten van vorige week maandag, alleen kunnen die niet geopend worden: “Ophalen van berichtinhoud mislukt”.

Ik ontvang sindsdien geen enkel nieuw bericht meer.


Bij mij zijn er ook zo ghostmails. Ik krijg sporadisch eens een mail binnen, er komen dan terug pakweg 100 ongelezen mails binnen van soms wel in 2015! Dan zijn die weer weg en ontbreken er een heleboel. Zo mis ik ook belangrijke mails idd! Mails die je deleted komen ook terug. Echt ni meer te doen.


Bij mij ook zoals bij user, alleen staan er hier en daar oude gelezen mails tussen van 2021.


@user, @Peter62, @Armani Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Jullie mogen mij via een privebericht laten weten sinds wanneer je dit probleem hebt zodat ik dit ook per case nog eens apart kan doorsturen naar onze engineers. 

Alvast onze excuses!


Reageer