Skip to main content
Beantwoord

webmail skynet werkt niet meer

• January 16, 2026
  • 41 reacties
  • 363 Bekeken

Toon eerste bericht

41 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 20, 2026

@martin , moet ik voor elke toepassing pickx, mijn account , ed een andere passwoord gebruiken

als ik het paswoord wijzig , gaat de wijziging door , maar kan er toch niet mee inloggen

lijkt mij alsof de aanpassing in de database niet effectief gebeurt, want blijft fout geven bij inloggen zowel bij pickx, mijn account ed. Heb ze apart gewijzigd, maakt geen verschil

Er is iets anders fout met dat account, zoals ge zegt, maar er is weinig actie rond

Martin
  • January 20, 2026

@reynkust 

Neen dit moet niet, voor je account “myproximus/proximus+” , “Pickx” en zelfs voor “Proximus/skynet Mail” kan je het zelfde passwoord gebruiken.
Ik gebruik voor die ook het zelfde paswoord.

Op de PX site heb gisteren nog zien staan dat je voor je account Myproximus/Proximus+ momenteel  niet kunt gebruik maken van ItsMe om in te loggen!

Update even opgezocht:

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 20, 2026

Ok, thx

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • January 20, 2026

juist een nieuwe activatie mail voor proximus ontvangen

opnieuw geregistreerd (als nieuwe geruiker)

nieuw passwoord

en nu werkt alles terug normaal

slotsom: wat er mis was geen idee, blijkbaar gans account geblokkeerd , en is enkel het webmeil gedeelte terug vrij gegeven. Paswoord wijziginging of meerdere paswoorden niet van toepassing (nu slechts 1 paswoord voor alles zols het moet).

Het zal me een raadsel blijven wat er mis gelopen is.

Enfin, bedankt aan diegene die het verholpen heeft

Martin
  • January 20, 2026

@reynkust 

Jij ook bedankt dat je ons verder op de hoogte hebt houden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 20, 2026

Nota: het passwoord voor webmail is nog altijd hetgene ik gekregen heb via telefoon van helpdesk, doch stooort mij niet. Is toch blijkbaar vast ingesteld of iets apart tov de rest. 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 21, 2026

@reynkust Er is geen MyProximusaccount meer op je klantennummer. Ik heb een nieuwe activatiecode opgestuurd met de post.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 21, 2026

@daisy? Raar, heb gisteren een mail ontvangen om het account te activeren , met opnieuw registratie enopgave van nieuw paswoord. En alles was toch ok.

Maar wat was de reden dan?? toch raar na 40 jaar??

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 22, 2026

@reynkust Ik vermoed dat er wat problemen zijn geweest op je klantennummer en dat collega’s iets zijn vergeten activeren.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 22, 2026

@daisy , moet ik dan de activatie opnieuw doen als de brief toekomt??

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 22, 2026

Voila, 1 dag dat alles ok was. Helaas werkt de app pickx niet meer op smartphone en laptop. Gebruikersnaam of passwoord weer fout en gebruik hetzelfde als voor my Proximus dat wel werkt. Wat heeft men nu weer aangepast?? 

Martin
  • January 23, 2026

@reynkust 

kan je het niet in orde krijgen door een herstel te doen via:

Wachtwoord  / Pincode | Proximus

> “TV”  > “Toegang tot Pickx” > “Herstel mijn wachtwoord”  

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 23, 2026

@martin , thx, passw nogmaals gewijzigd. Hopelijk blijft alles nu een tijdje stabiel

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • January 23, 2026

@reynkust Fijn te horen dat alles nu terug werkt. Onze excuses voor het ongemak. 

Ter info : Mailpaswoord wordt nergens anders voor gebruikt, enkel voor de mailbox. 

Paswoord van MyProximus en de Pickxapp zijn aan elkaar gekoppeld. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • January 23, 2026

blijkbaar wordt het forum hier ook afgeschuimd door spammers?krijg nuvolgend bericht via mail

goed opgesteld, ge zou voor minder alles doen als ge veel problemen hebt. Toch maar niet geopend

als mijn account weg is overmorgen dan weet ik dat er rare zaken gebeuren met mijn account ;

doorgestuurd naar proximus verdacht zoals aangegeven door martin hieronder

Martin
  • January 23, 2026

@reynkust je kan dit best versturen naar proximus via → Verdachte activiteit | Proximus je kan die daar meesturen als bijlage