Skip to main content

Webmail

• November 19, 2025
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

JulienCuypers

Ik heb een treinticket geboekt via Internet en laten sturen naar my email adres.

HIer sta ik nu; geen verbinding met Proximus om mijn ticket op te halen en wordt genoodzaakt een nieuw ticket te kopen. Ontoelaatbaar.   De helpdesk gecontacteerd maar zij weten van niets.

7 reacties

Martin
  • November 19, 2025

In afwachting en indien het nog niet zou gebeurd zijn:  
Vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel, ten behoeve van de PX-moderatoren.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 19, 2025

Reeds 3 opeenvolgende dagen miserie! Om dan nog maar van het (recente) verleden te zwijgen...

JulienCuypers
  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

In afwachting en indien het nog niet zou gebeurd zijn:  
Vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel, ten behoeve van de PX-moderatoren.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb dit alles gedaan doch uw antwoord bevat geen oplossing.

JulienCuypers
  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

Betreffende boodschap krijg in steeds wanneer ik op mijn Iphone “Mail” open. Ik heb ook mijn instellingen doch zie hier geen probleem. Het gekke is dat occationeel wel boodschappen doorkomen.

Martin
  • November 19, 2025

FYI:
Er zijn inderdaad blijkbaar nog problemen met mails die veel te laat of nog niet toekomen, dus zal niks anders opzitten dan wachten op nieuws van de PX moderatoren als ze morgen hier terug langskomen.

PS: sommigen vinden dan wel de mails terug via http://proximus.be/login/webmail 

Mutlie
  • November 19, 2025

Ik zeg niet dat dit dé oplossing is, maar heb je al eens geprobeerd  de cache en cookies te wissen en dan opnieuw te verbinden ?

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 20, 2025

@JulienCuypers Er was een algemeen probleem met ons email platform, dit zou ondertussen in orde moeten zijn.