hoe kan ik in webmail overschakelen naar één van mijn andere accounts , bv van xxx1@skynet.be naar xxx2@skynet.be of überhaupt er op inloggen want ik kom steeds op xxx1@skynet.be terecht.
hoe kan ik in webmail overschakelen naar één van mijn andere accounts , bv van xxx1@skynet.be naar xxx2@skynet.be of überhaupt er op inloggen want ik kom steeds op xxx1@skynet.be terecht.
Ter info:
Opmerking: indien we over “aliassen” (1 mailbox 5 aliassen) spreken, komt steeds in dezelfde mailbox terecht
hoe kan ik in webmail overschakelen naar één van mijn andere accounts , bv van xxx1@skynet.be naar xxx2@skynet.be of überhaupt er op inloggen want ik kom steeds op xxx1@skynet.be terecht.
hier kan je alvast terug vinden hoe je de aliassen aangemaakt worden: > klik hier
nee ik spreek niet van aliassen maar van de ene mailbox naar de andere, we kregen vroeger 5 mailboxen met 5 aliassen, ik gebruik die 5 mailboxen maar kan nu niet inloggen op een andere mailbox, ik kom steeds terecht op mijn eerste mailbox en kan zowel op myproximus of webmail niet overschakelen naar een andere mailbox.
als het ook niet lukt dan eens je cookies, cache en history wissen van je browser
ik krijg de mogelijkheid niet om een ander email adres in te vullen, ik kom automatisch terecht op mijn eerste mailbox, vroeger kon je vandaaruit in webmail overschakelen naar een andere mailbox, nu niet meer , ook niet op myproximus
je kunt best al ondertussen in je forum profiel de betrokken mail adressen invoeren ergens in een gemarkeerd privé vak zodat alleen iemand van proximus zelf die kan zien
Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
ik krijg de mogelijkheid niet om een ander email adres in te vullen, ik kom automatisch terecht op mijn eerste mailbox, vroeger kon je vandaaruit in webmail overschakelen naar een andere mailbox, nu niet meer , ook niet op myproximus
Dit lijkt mij op een “automatische login” voor de betroken website, nee? Bv
https://support.microsoft.com/nl-be/help/4028534/microsoft-edge-save-or-forget-passwords
Kunnen de automatisch ingevulde gegevens ook niet overschreven worden?
dit is pure waanzin, ik heb geschiedenis verwijderd zoals gevraagd en op iedere website dat ik kom moet ik terug de cookie instellingen wijzigen, wordt gevraagd om terug login en password in te vullen , maar op webmail val ik terug automatisch op mijn eerste mailbox en kan ik niet naar mijn andere mailboxen overschakelen wat vroeger wel kon, links bovenaan op de pagina van webmail. Ik gebruik Safari op Macbook.
inderdaad aangezien ik al aangegeven had van “als het ook niet lukt dan eens je cookies, cache en history wissen van je browser”
Dus wacht gewoon eerst de reactie en het verder onderzoek van iemand van proximus zelf af.
waar kan ik mijn mailboxen beheren, ik vind die mogelijkheid niet meer...bizar
MyProximus - Mijn producten - Proximus mail (ik zie/kan daar aan mijn 2 mailboxen)
de email box namen zijn nu veranderd naar een alias die vroeger in die email box zat en de email box naam zit nu als alias in de nieuwe email boxen, zo heb ik nu 6 aliassen in de 5 mail boxen , wat gebeurt er als ik die laatste alias (vroegere mailboxnaam) verwijder in de nieuw gecreëerde mailboxen, gaat de ganse mailbox dan verloren?
Als je die alias verwijdert en wilt gebruiken bv in een andere mailbox kan je alleen maar pech hebben als er juist iemand anders zou ondertussen identiek het zelfde mail adres aangemaakt hebben.
Ook kun je geen mail adressen (aliassen) meer aanmaken met de naam @skynet.be wel met @proximus.be
U kunt zelf aliassen verwijderen, maar zelf geen mailboxen schrappen
Inderdaad sinds enige tijd worden enkel aliassen vermeld en de volgorde is zeker niet alfabetisch
De “oude e-mailadressen” type fa123456@skynet.be kunt u zelf niet schrappen en ze zijn alhoewel niet vermeld nog altijd toegankelijk
Voor alle duidelijkheid: Vroeger stonden de e-mailadressen van het type fa123456@skynet.be er wel bij maar konden ook niet geschrapt worden, dus dat ze er niet bijstaan is echter niet de reden dat je ze niet kunt schrappen.
ok ik zie wat ik kan doen, ik zou graag enkele van mijn @skynet mail adressen veranderen naar @proximus adressen veranderen maar dan moet ik die ook veranderen op de vele websites waarop ik ben geabonneerd, dus wil ik eerst beide tegelijkertijd kunnen gebruiken: mijnnaam@skynet.be en mijnnaam@proximus.be en dan geleidelijk aan mijn mailadres veranderen op de vele websites en geadresseerden in mijn mail adresboek
Zolang nog niemand anders het @proximus.be adres gebruikt kan je die ook aanmaken en naast elkaar gebruiken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.