Skip to main content

Wat een kucht!

• August 27, 2025
  • 10 reacties
  • 161 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb al enkele dagen problemen met het versturen van e-mails.

De ene keer lukt het meteen de andere keer dan krijg ik bij :status/voortgang duurt het soms wel 1-2 minuten het vlg: Verzenden is mislukt.Het bericht kan niet worden verzonden, omdat de wachttijd van de verbinding met uitgaande server is verlopen. Probeer het opnieuw.

Soms na een derde of vierde keer te proberen lukt het dan weer wel en zo gaat dat nu al bijna een week zijn gangetje.

Ik heb al een paar keer naar technische dienst gebeld maar telkens komen ze met hetzelfde verhaal : “Er is een algemene storing meneer ,onze technische ploegen doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

We zijn inmiddels bijna een week ver en het is nog niet opgelost. Goede vakmensen daar bij Proximus.

Wat een klucht en géén Kucht.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

• Apprentice
  • August 27, 2025

Hier ook, ferm ambetant. Via de GSM lukt het soms beter dan op de pc, maar het is triestig...

Martin
  • August 27, 2025

is dit zowel via mail-app, mailclient en via http://webmail.proximus.be 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 27, 2025

is dit zowel via mail-app, mailclient en via http://webmail.proximus.be 

Jawel.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 28, 2025

En de problemen met de webmail op pc blijven maar aanslepen...

Martin
  • August 28, 2025

FYI: zoals op andere topics in het verband met het zelfde probleem hebben de PX moderators gemeld dat de problemen gekend zijn en  de teams er mee bezig zijn om het probleem op te lossen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 28, 2025

In dat zelfde topic raadt een proximusmedewerker ook aan om een ander programma te gebruiken, outlook of thunderbird. Dat wil zeggen dat er weinig hoop is voor een snelle oplossing voor hun eigen software.  Ik kan daar enkel maar gmail aan toevoegen , werkt bij mij al jaren. 

Martin
  • August 28, 2025

Ja en met thunderbird zijn er dan ook weer die het probleem toch ondervinden, wat duidelijk is dat het probleem bij de één opduikt bij een bepaalde mail client en bij de andere dan weer bij een ander mail client, geraakt daar maar nog wijs uit 😉

welke mail client gebruik jij voor je gmail-box uit te lezen ik gebruik daar ook thunderbird voor.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 29, 2025

Welk mail cliënt ik gebruik voor gmail. Ik weet dat niet,  dat wordt automatisch door gmail gekozen. Maar het werkt altijd. Ook mijn skynetmails komen toe in gmail. 

• Apprentice
  • August 31, 2025

Bij mij werkte het niet via Outlook, met vertraging via gmail op de gsm. Momenteel werkt het weer via Outlook ook.

Martin
  • August 31, 2025

TBI: Ook meldingen van sommigen dat het via webmail ook terug zou werken bij verzenden van mails, mss is het probleem nu opgelost, laat ons hopen.