Skip to main content
Vraag

Wat als er problemen zijn met de modem?

• July 24, 2025
  • 32 reacties
  • 314 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

32 reacties

Martin
  • August 2, 2025

@Andy_043 Aangezien het 4 weken geleden is zou je zelf eens kunnen proberen door de DLM een trigger geven, als volgt:

• - Bellen naar het nummer 0800 22424.
    - Wanneer je telefoonnummer gevraagd wordt, geef het lijn nummer in.
    - Er wordt eventueel naar je klantennummer gevraagd (klantnummer vinden).
    - Er wordt nu een lijntest gestart.
    - Negeer de ganse boodschap die je te horen krijgt, maar haak niet in voor de lijn verbroken wordt.
    - De internetverbinding zal kort verbroken worden, je komt eerst op je startprofiel , waarna de DLM terug opgestart wordt om je lijn te verhogen..

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 3, 2025

@Andy_043 Aangezien het 4 weken geleden is zou je zelf eens kunnen proberen door de DLM een trigger geven, als volgt:

- Negeer de ganse boodschap die je te horen krijgt, maar haak niet in voor de lijn verbroken wordt.
    - De internetverbinding zal kort verbroken worden, je komt eerst op je startprofiel , waarna de DLM terug opgestart wordt om je lijn te verhogen..

Werkt van geen kanten, ik bel er naar, vraagt gsm nummer, op alle mogelijke manieren ingegeven, werkt helemaal niet. 

Martin
  • August 3, 2025

Ik heb nog van anderen gehoord  dat dit bij hen niet lukte, maar of dit nu volledig afgeschaft is door PX, dat weet ik echter niet!

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • August 4, 2025

Werkt van geen kanten, ik bel er naar, vraagt gsm nummer, op alle mogelijke manieren ingegeven, werkt helemaal niet. 

Niet je GSM nr maar je lijnnummer van je aansluiting thuis, die kan je normaal terugvinden op je factuur.

Martin
  • August 4, 2025

Goed opgemerkt  Raf, ik had er niet opgelet dat zijn het gsm nummer was dat hij doorgegeven had.

Niettegenstaande dat las ik hier van anderen dat het niet lukte of niets gebeurde als ze met hun vaste tel nummer of lijnnummer probeerden, maar we horen wel of het bij Andy dan wel lukt. 

PS: je vind op → http://Myproximus-My-Products.be  
Mogelijks zie je daar 3 verschillende nummers voor je eventuele vaste TF , TV en Internet

TV = 9 cijfers , Phone Line = 9 cijfers en Internet = 12 cijfers

Desnoods kun je ze alle drie uitproberen, je weet maar nooit ;-)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 4, 2025

Tis nu vanzelf denk ik naar 90mbps gegaan, toch al beter dan die 60 maar ;). 

Martin
  • August 4, 2025

je moet inderdaad soms wat geduld hebben bij heel goede lijnen met weinig overspraak zal de DLM vlug zijn beslissing kunnen maken om de lijn te verhogen .

90Mbps wijst er inderdaad op een lijn van 100 Mbps (synchroniseert op 100Mbps)