Skip to main content
Vraag

wat aan de hand in Glabbeek: internet down sinds vanmiddag

• September 29, 2025
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Wat is er in s hemelsnaam aan de hand met de Proximus internetlijnen in Glabbeek Ui*****straat. Mijn ouders zijn in een andere buurgemeente sinds Belgacom klant.

Voor het vertrouwen zocht mijn partner een telecom bedrijf dat met proximus samenwerkte (gebruik lijn) voor zijn woning v Internet te voorzien. Nieuwe installatie vorig jaar.

Weinig klachten tot nu.

Sinds vanmiddag geen Internet. EANDIS werken in de buurt hinder nog dagen.

Maar ik heb mn Internet sneller nodig werk en bijscholing! Ook blijkt mijn Internet vanuit jullie ook lagere snelheid dan gemiddeld. 

Mobiel internet v nog andere provider ook zo goed als geen bereik?!?! Ik zit met een klein kind thuis en heb wel telecom nodig!!!

Waar trekt dit op?!?!

Kan iemand mij AUB verder helpen of een technieker for the love of idk what daarheen sturen om de storing op te lossen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • September 29, 2025

@Mellinda 

Omdat de PX-moderatoren dit morgen zouden kunnen beter/vlotter verder nartrekken, best zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 30, 2025

Ik krijg foutmeldingen bij het invullen van het ticket?

• Auteur
  • Apprentice
  • September 30, 2025

Ticket vervolledigd. Ook eventjes abonneenummer v mijn ouders erbij gezet hoewel het over de lijn van Glabbeek gaat, om aan te tonen dat ik niet lieg ivm de klant bij zowel Proximus als EDPnet...

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 30, 2025

@Mellinda 

De gegevens van je ouders heb ik teruggevonden, maar niet jou gegevens in Glabbeek.

Kan je op je profiel nog eens duidelijk je klantnummer vermelden?

Geert