Skip to main content

Graag een wijziging van het huisnummer dat werd aangevraagd bij de vooraanleg aan proximus.

Het huisnummer waarop de vooraanleg is gebeurd is intussen geschrapt door de gemeente.

Ben langs geweest in de winkel, heb klantendienst gebeld maar geen oplossing voor het probleem.

Kan momenteel alleen een aanvraag doen op huisnummer 35 en niet op 37. Het perceel grond (2 halfopen samengevoegd tot 1 perceel)  kreeg oorspronkelijk nr.35 toegekend door de gemeente maar door problemen hiermee heeft de gemeente dit nu gewijzigd naar 37. Vooraanleg werd echter aangevraagd op 35 waarop dus nu een wijziging moet gebeuren. 

Kan hier iemand misschien helpen ?

@Stéph19

Aangezien de PX forummedewerkers hier nu niet meer langskomen, pas maandag terug en omdat ze u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Stéph19 

beste

hiervoor werd een dossier opgestart, 54039844

De dossierbeheerder doet het nodige en houdt je op de hoogte.

mvg

Tina


Reageer